آفتاب

هیات اقتصادی آستراخان روسیه وارد مازندران شدند

هیات اقتصادی آستراخان روسیه وارد مازندران شدند

ساری-ایرنا- یک هیات اقتصادی از ˈ آستراخان ˈ روسیه به سرپرستی ˈ آلکساندر ژیلکین ˈ استاندار این منطقه شامگاه دوشنبه از طریق فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری وارد استان مازندران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اعضای این هیات 60 نفره که از مدیران فرهنگی، اقتصادی، رسانه ای و بازرگانی آستراخان هستند در فرودگاه ساری مورد استقبال استاندار مازندران قرار گرفتند.

توسعه روابط اقتصادی ، تجاری ، فنی و مهندسی میان آستراخان روسیه و مازندران از اهداف سفر دو روزه این هیات اعلام شده است.

این هیات قرار است در زمینه های گردشگری و ورزشی ، صنعت و معدن، کشاورزی،علمی و آموزشی، توسعه و عمران شهری، تجارت و مسایل گمرکی با مسوولان استان مازندران به بحث و تبادل نظر بپردازد.

رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران در باره سفر این هیات به خبرنگار ایرنا گفت : هیات اقتصادی آستراخان در این سفر ضمن آشنایی با توانمندی های اقتصادی ، علمی و زیربنایی استان با صاحبان صنایع و تجار و مسوولان دولتی دیدار و مذاکره خواهد کرد.

ˈ غلامرضا عشریه ˈ افزود : برای این هیات در قالب سه گروه گردشگری، صنعت و دانشگاهی جهت دیدار و گفت و گو با مسوولان و مدیران و بازدید از صنایع برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد : هیات اقتصادی آستراخان در این سفر از شرکت ایران خودرو، فرش ساوین ، صنایع چوب و کاغذ ، شرکت سیمان و شرکت ایران صدرا بازدید کرده و با مدیران آنها مذاکره خواهد کرد.

عشریه ، تنظیم تفاهم نامه توسعه تجارت و صادرات و مذاکرات با طرف های اقتصادی در اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هیات اقتصادی آستراخان اعلام کرد.ک/3

2585/1654 ** 1552
کد N251676

وبگردی