آفتاب

وزیر راه دولت دهم: تصمیمی برای شرکت در انتخابات مجلس نگرفته‌ام/ جلسات مشترکی در کار نیست

وزیر راه دولت دهم: تصمیمی برای شرکت در انتخابات مجلس نگرفته‌ام/ جلسات مشترکی در کار نیست

فارس نوشت:

وزیر راه و شهرسازی دولت دهم گفت: تصمیم‌گیری برای حضور در انتخابات مجلس زود است و فعلا تصمیم برای حضور در انتخابات مجلس نگرفته‌ام.

علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی در حاشیه مراسم ختم والده حسین طلا در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که شنیده شده برخی وزرای دولت نهم و دهم مشترکا قصد شرکت در انتخابات مجلس را دارند، گفت: وزرا هم بالاخره جزو جامعه هستند و اگر بخواهند ورود پیدا کنند می‌توانند این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: خبری از اینکه وزرا قصد شرکت در انتخابات مجلس را دارند یا خیر ندارم و اگر کسی بخواهد احتمالا یک تعدادی شرکت خواهند کرد.

وزیر سابق راه و شهرسازی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شما قصد شرکت در انتخابات مجلس را دارید یا خیر، گفت: من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و فکر می‌کنم برای تصمیم گرفتن خیلی زود است.

نیکزاد همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری دیگری مبنی بر اینکه آیا جلسات مشترک وزرای دولت نهم و دهم با احمدی‌نژاد برگزار می‌شود،‌ گفت: این جلسات، جلسات مشترک نیست بلکه دوستان و آشنایان دور هم جمع می‌شوند.

وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم از شما در مورد وزارتخانه متبوعش نظرخواهی کرده است یا خیر،‌ گفت: بنده بعد از جلسه تودیع و معارفه ایشان را ندیده‌ام و با ایشان هیچ ارتباطی ندارم.

 

45503

کد N251343

وبگردی