آفتاب

همایش بازرسان مالیاتی سازمان همکاری کشورهای اسلامی در پاکستان آغاز بکار کرد

همایش بازرسان مالیاتی سازمان همکاری کشورهای اسلامی در پاکستان آغاز بکار کرد

اسلام آباد - ایرنا - همایش بین المللی دو روزه بازرسان مالیاتی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (او آی سی) روز دوشنبه با حضور یک هیات کارشناسی از جمهوری اسلامی ایران در شهر ˈاسلام آبادˈ پایتخت پاکستان آغاز بکار کرد.

در این همایش بین المللی که در هتل سرینای اسلام آباد برپا شده است؛ ولی الله خبره معاون سازمان بازرسی کل کشور و یک کارشناس سازمان امور مالیاتی کشورمان بمنظور بحث و تبادل نظر با سایر شرکت کنندگان عضو سازمان همکاری کشورهای اسلامی شرکت دارند.

هدف از برگزاری این نشست ،بحث و بررسی درباره اجرای قوانین موثر مالیاتی، اعمال و نظارت بر نحوه پرداخت مالیات، استفاده از اطلاعات و دانش از اعضای عضو سازمان همکاری کشورهای اسلامی بمنظور تدوین سیاست ها و راهبردی های لازم جهت گسترش شبکه مالیاتی موثر می باشد.

کارشناسان و بازرسان مالیاتی از 27 کشور اسلامی با هدف تقویت نظام مالیاتی تجربیات خود را در این خصوص به اشتراک گذاشته و بحث هایی از جمله استانداردهای بین المللی که در آینده می تواند در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اجرا شود را با یکدیگر مورد بحث قرار دادند.

نشست دو روزه بازرسان مالیاتی عضو سازمان همکاری کشورهای اسلامی توسط سازمان بازرسی پاکستان و بخش شبکه بازرسی سازمان همکاری اسلامی برگزار می شود.

ˈرئوف چودریˈ رییس سازمان فدرال بازرسی پاکستان با اشاره به حضور نمایندگان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در این همایش دو روزه گفت: پاکستان با ارایه تجربیات خود در عرصه مالیات و بازرسی ،به سایر اعضای کشورهای شرکت کننده ،تلاش می کند یشرفت های لازم در این زمینه حاصل شود.

آساق ** ا.ر ** 1095**5981
کد N251193

وبگردی