آفتاب
عارف در جمع خبرنگاران:

سازوکار تشکیل جبهه واحد اصلاحات در آینده اعلام می‌شود

سازوکار تشکیل جبهه واحد اصلاحات در آینده اعلام می‌شود

سفرهای استانی من ارتباطی به انتخابات ندارد/ قطعاً اصلاح‌طلبان نیازمند یک شورای رهبری هستند. امّا اینکه شورا با چه مکانیزمی و با چه افرادی باید تشکیل شود، تصمیم گیری نشده است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان از مشخص شدن سازوکاری برای تشکیل یک جبهه واحد در جریان اصلاحات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف در مراسم بزرگداشت روز معلم که در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر طوسی برگزار شد،در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درخصوص پیشنهاد اخیر منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتمادملی مبنی بر ضرورت تشکیل جبهه واحد اصلاحات با محوریت خاتمی، هاشمی و عارف گفت: ما به دنبال سازوکاری برای تشکیل یک جبهه واحد هستیم اما اینکه این سازوکار چگونه باشد؛ مشخص نیست. انشاءالله این سازوکار در آینده مشخص و اعلام خواهد شد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر احتمال اجماع ریش‌سفیدان اصولگرایان معتدل با جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: من مطرح کردم که در آینده راهبردی را برای ائتلاف بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از پیشنهاد منتجب‌نیا استقبال می‌کنید یا خیر گفت: قطعاً اصلاح‌طلبان نیازمند یک شورای رهبری هستند. امّا اینکه شورا با چه مکانیزمی و با چه افرادی باید تشکیل شود، تصمیم گیری نشده است.

عارف در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا ممکن است پیشنهاد منتجب‌نیا به نتیجه برسد،اظهار داشت: اجازه دهید من در مورد این پیشنهاد خاص حرفی نزنم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا سفرهای استانی وی ربطی به انتخابات دارد یا خیر توضیح داد: این سفرها هیچ ربطی به انتخابات ندارد و از آن جایی که من علاقه خاصی به دانشجویان دارم سعی می‌کنم در هر استان جلسه‌ای با دانشجویان داشته باشم و همچنین درصدد افتتاح شعباتی از بنیاد امید ایرانیان در همه استان‌های کشور هستیم.

وی در رابطه با سؤال دیگری در خصوص انتشار سی دی برگزاری جشن کاخ سعدآباد نیز خاطرنشان کرد: به نظر من آقای لاریجانی در رابطه با این موضوع بحث خوبی را مطرح کردند، که صرفاً یک سری گروه‌ها که درصدد جوسازی در داخل کشورند.

کد N251164

وبگردی