آفتاب

ردپای استکبار در کالاهای مصرفی

ردپای استکبار در کالاهای مصرفی

کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجای استان اصفهان در قالب جلسه‌ای آموزشی به بررسی ردپای استکبار در کالاهای مصرفی پرداختند و با موضوعات پیرامون آن آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان، مدیر اصناف و اماکن این ستاد گفت: این جلسه آموزشی به دلیل بی اطلاع بودن برخی از کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجای استان برنامه ریزی و با حضور کارکنان آن به ویژه نیروهای اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی برگزار شد.

حجت الاسلام "حمزه حاجی حیدری" افزود: در این جلسه آموزشی که صبح امروز در محل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان برگزار شد نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با مسائلی از جمله ریشه ورود فرهنگ غرب به برخی کالاها در جامعه آشنا شدند.

وی با بیان اینکه برخی کالاهای ضد فرهنگی به صورت رسانه در جامعه عمل کرده و به انتقال پیام‌های خلاف عرف و شرع می‌پردازند، تصریح کرد: ضروری است که مسوولان و مردم با این گونه کالاها و پیام‌های غیراخلاقی و ضد فرهنگی آنها در میان افراد جامعه به خصوص جوانان آگاه شوند.

وی همچنین از برگزاری جلسه آموزشی واحدهای صنفی توزیع کننده کالاهای ویژه ولنتاین خبر داد و اظهار کرد: در حدود 40 متصدی واحدهای صنفی اتحادیه تریکو و خرازی که 25 بهمن تا 10 اسفند سال 92 به توزیع کالاهای ولنتاین در اصفهان اقدام کرده بودند در این دوره آموزشی شرکت کردند.

مدیر اصناف و اماکن این ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان افزود: این برنامه آموزشی با همکاری اتحادیه تریکو و خرازی شهرستان برگزار شد و متصدیان واحدهای صنفی با کالاهای ضدفرهنگی مرتبط با حرفه خود آشنا شدند.

حاجی حیدری برگزاری این گونه جلسات آموزشی ویژه اقشار و اصناف مختلف جامعه را راهی در راستای کاهش جهل جامعه نسبت به کالاهای ضدفرهنگی و غربی و پیام‌های ضداخلاقی آن ها دانست و افزود: امیدواریم در دوره‌های آینده افراد بیشتری بتوانند از برنامه‌های آموزشی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان استفاده کنند.

انتهای پیام

کد N250943

وبگردی