آفتاب

زخمی شدن دو کارگر فلسطینی در اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی

زخمی شدن دو کارگر فلسطینی در اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی

همزمان با انتشار خبر زخمی شدن دو فلسطینی در اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه وزیر دارایی این رژیم اعلام کرد که اگر حماس اسرائیل را به عنوان یک کشور به رسمیت بشناسد به مذاکرات ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، یک مقام مسئول در جنبش مقاومت اسلامی حماس از زخمی شدن دو فلسطینی در اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال نواز غزه خبر داد.

"اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت حماس اعلام کرد: دو کارگر اسرائیلی که در نزدیکی گذرگاه بیت حانون واقع در شمال نوار غزه در حال کار بودند توسط نظامیان رژیم صهیونیستی مورد هدف تیراندازی قرار گرفته و زخمی شدند.

پیشتر نیز 5 کارگر فلسطینی در روزهای 10 تا 15 ماه میلادی جاری در همین منطقه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی مورد هدف تیراندازی قرار گرفته بودند.

از سوی دیگر، "یئیر لاپید" وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با اشاره به توافق صورت گرفته میان فتح و حماس گفت: اگر حماس اعلام کند که اسرائیل را به عنوان یک کشور یهودی به رسمیت می شناسد و به اقدامات خشونت آمیز خود پایان دهد ممکن است که ما به مذاکرات با فلسطینیها ادامه بدهیم.

وی همچنین در خصوص توافق اخیر میان حماس و فتح گفت: منتظریم ببینیم این مسئله به کجا ختم می شود.

کد N250881

وبگردی