آفتاب

انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در مسکو برگزار شد

انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در مسکو برگزار شد

مسکو - ایرنا- بیست و هفتمین دوره انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه های مسکو روز دوشنبه برگزار و مسوولان جدید این ساختار دانشجویی مشخص شدند.

به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی شاغل تحصیل در مسکو در محل بیت الزهراء (س) این شهر و با حضور پرشور اعضای رسمی این تشکیلات برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دانشجویی آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد و بعد از آن نماآهنگی از شرح حدیث اخلاق توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حاضران پخش شد.

مسعود مستاجران گورتانی دبیر و مسئول انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی مقیم مسکو با ارایه گزارشی از فعالیت های نهاد دانشجویی در یک سال گذشته بر ضرورت مشارکت همگانی برای مسوولیت پذیری در آن تاکید کرد.

مستاجران گورتانی با تشکر از حضور اعضای رسمی انجمن اسلامی در انتخابات جدید از حاضران برای پذیرفتن مسئولیت هئیت رئیسه ی مجمع درخواست اعلام نامزدی کرد که پس از رای گیری آقایان حسام جعفری بعنوان رئیس، ابوالفضل رویایی ناظر و سید حسین موسویان منشی مجمع انتخاب شدند.

با استقرار هئیت رئیسه مجمع انتخابات در محل خود، نامزدهای انتخاباتی برنامه های خود را ارایه و در نهایت رای گیری از حاضران آغاز شد.

در بیست و هفتمین دوره انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی مقیم مسکو پایتخت روسیه سید محسن شفایی به عنوان دبیر و مسئول تشکیلات، مرتضی هادوی مقدم به عنوان مسوول بخش فرهنگی و سید امیرحسین علوی فر به عنوان مسوول بخش علمی برگزیده شدند.

در این دوره از انتخابات همچنین امین رحمانی به عنوان مسوول امور صنفی، عباس حق شناس به عنوان مسوول امور مالی و تدارکات و مجتبی اسلمی به عنوان بازرس برگزیده شدند.

انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه های مسکو از جمله انجمن های فعال در قاره اروپا محسوب می شود که به مناسبت های مختلف برنامه های متعددی را برای دانشجویان برگزار می کند.

بنا بر آمار موجود هم اکنون افزون بر 500 دانشجوی ایرانی در دانشگاه های مسکو مشغول تحصیل هستند.

اروپام/518** 1337
کد N250830

وبگردی