آفتاب
محسنی اژه‌ای در پاسخ به ایلنا:/4/

در بازرسی از بند 350 مشروبات الکلی کشف شده است

در بازرسی از بند 350 مشروبات الکلی کشف شده است

در برخی از بندها اتفاق افتاده فرد با میوه‌ای که در اختیار داشته مشروب تهیه کرده است که در برخی اوقات موفق و در برخی موراد ناموفق بوده است و این گونه نیست که توانسته باشند پاتیل مشروب ساخته باشند.

سخنگوی دستگاه قضایی کشف مقادیری مشروبات الکی در بازرسی از بند 350 زندان اوین را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری عصر امروز خود در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه یکی از نمایندگان مجلس مدعی شده در بازرسی به عمل آمده از بند 350 زندان اوین مقادیری مشروبات الکلی کشف شده است، آیا این مسئله صحت دارد؟ در صورت تایید چگونه این مشروبات توانسته شده با وجود بازرسی‌های سخت از سوی زندانبانان به دست زندانیان برسد؟ و در صورتی هم که صحت ندارد آیا بهتر نیست از نمایندگان مجلس خواسته شود در مسائلی که اطلاع کافی اظهارنظر نکنند، گفت: زمانی که فردی چیزی را به صورت مخفیانه به داخل می‌برد به این گونه است که آن شی را آرام آرام و به مرور زمان وارد بند کرده و پس از جمع‌آوری تمام قطعات آنرا سر هم می‌کند.

دادستان کل کشور ادامه داد: در برخی از بندها اتفاق افتاده فرد با میوه‌ای که در اختیار داشته مشروب تهیه کرده است که در برخی اوقات موفق و در برخی موراد ناموفق بوده است و این گونه نیست که توانسته باشند پاتیل مشروب ساخته باشند.

وی با بیان اینکه باید اجازه داد مسئولان ذی‌ربط اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند تا جواب‌ها روشن و صریح‌تر باشد، خاطرنشان کرد: نقلی که نماینده مجلس در این ارتباط کرده، دروغ نیست اما بنده از میزان و چگونگی تهیه مشروب اطلاعی ندارم، اما در صورت جلسه تهیه شده از بند 350 این مورد هم بوده است.

کد N250809

وبگردی