آفتاب
معاون دادگستری سیستان‌وبلوچستان عنوان کرد

تاثیر اعدام عوامل ترور دادستان زابل در پیشگیری از وقوع جرم

تاثیر اعدام عوامل ترور دادستان زابل در پیشگیری از وقوع جرم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اعدام عوامل ترور دادستان زابل پاسخ مناسبی به انتظارات مردم، عواطف و احساسات آنان و خانواده معظم شهدا بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، محمدعلی حمیدیان اظهار کرد: اقدام انقلابی اعدام قاتلان شهید نوری دادستان عمومی و انقلاب زابل در ملاء‌عام، موجی از شعف و خوشحالی را در دل اهالی منطقه سیستان ایجاد کرد، به گونه‌ای که عامه مردم با ارسال پیام یا به صورت تلفنی، این موضوع را به‌عنوان یک عمل ارزشمند از سوی دستگاه قضایی دانسته و از دستگاه قضایی استان تشکر می‌کنند.

وی افزود: این اقدام پاسخ مناسبی به انتظارات مردم و عواطف و احساسات آنان و خانواده معظم شهدا بوده و نقش بازدارندگی این عمل نیز بر اساس نظر مردم و تجربیات گذشته نقشی کارآمد و اثربخش است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه ارمغان این اقدام، امنیت و آرامش روحی و روانی در پرتو اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود، گفت: اجرای این حکم در ملاء عام باعث شد کوردلانی که فکر برهم زدن امنیت و آسایش مردم را در سر دارند عبرت بگیرند و به خود اجازه فکر کردن به اینگونه اقدامات را ندهند.

حمیدیان گفت: برخورد این چنینی با عواملی که مخل نظم و امنیت هستند تاثیرات بازدارندگی بسیار زیادی در راستای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه می‌تواند داشته باشد.

وی در ادامه از حمایت‌های ریاست محترم دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان در این خصوص قدردانی کرد.

انتهای پیام

کد N250474

وبگردی