آفتاب

کارگروه ویژه پرونده بابک زنجانی برای اولین بار هفته آینده تشکیل جلسه می دهد

کارگروه ویژه پرونده بابک زنجانی برای اولین بار هفته آینده تشکیل جلسه می دهد

خانه ملت نوشت:

رئیس کارگروه ویژه پیگیری پرونده بابک زنجانی از تشکیل اولین جلسه این کارگروه برای بررسی ابعاد مختلف پرونده بابک زنجانی و بروز این نوع پرونده ها در جامعه خبر داد. 

داوود محمدی درباره وصول نشدن چک بابک زنجانی در موعد مقرر که 6 اردیبهشت بود، گفت: با توجه به اینکه پرونده بابک زنجانی در اختیار قوه قضاییه است ما در کارگروه ویژه این پرونده را پیگیری نمی کنیم بلکه در این کارگروه اصلاح ساختارها، سیستم ها و مشکلاتی که منجر به بروز اینگونه پرونده ها می شود، را مورد بررسی قرار می دهیم.

نماینده مردم قزوین و آبیک قزوین در مجلس شورای اسلامی، گفت: البته در صورت لزوم این کارگروه ویژه در خصوص نحوه کار تشکیلات قضایی ورود می کند اما قوه قضایه مسئول پیگیری و تصمیم گیری درباره پرونده بابک زنجانی است

محمدی با تاکید بر اینکه اولین جلسه کارگروه ویژه پرونده بابک زنجانی در هفته آینده تشکیل می شود، گفت: در این جلسه ابعاد مختلف پرونده بررسی و بر مبنای آن تصمیات لازم گرفته می شود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس، گفت: آقای پورمختار رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس، آقای میرکاظمی رئیس کمیسیون انرژی مجلس و آقای دهدشتی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز عضو کارگروه ویژه پیگیری پرونده بابک زنجانی هستند که ممکن است بر حسب نیاز از مسوولان دستگاه های مرتبط برای بررسی ابعاد مختلف اینگونه پرونده ها دعوت به عمل آید.

گفتنی است در کارگروه ویژه پیگیری پرونده بابک زنجانی علاوه بر بررسی ابعاد مختلف پرونده بابک زنجانی درباره علل بروز این نوع تخلفات در جامعه نیز بحث و گفت و گو می شود.


23231

 

کد N250182

وبگردی