آفتاب

ماجرای روحانی و مک فارلین چیست؟

ماجرای روحانی و مک فارلین چیست؟

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

رضا ساکی

متاسفانه دوستان در مستند «من روحانی هستم» حیا کرده‌اند و برخی از خیانت‌های روحانی را به طور شفاف بیان نکرده‌اند تا مردم بدانند بین روحانی و مک فارلین چه گذشته است.

طبق اسناد، روزی که مک فارلین به تهران می‌آید سراسر بنفش پوشیده بوده است و یک بار که در حضور روحانی با حراست فرودگاه جروبحث می‌کند به او می‌گوید: من سرهنگ نیستم، دیپلماتم. روحانی در ملاقاتی که با مک فارلین می‌کند به شدت تحت تاثیر او قرار می‌گیرد. مک فارلین در همان دیدار به روحانی می‌گوید یادت باشد اگر خواستید پشت سر آقای نخست‌وزیر بایستید باید 99 نفر باشید، نه کمتر نه بیشتر. البته روحانی فلسفه 99 را از مک فارلین نمی‌پرسد اما شما بهتر می‌دانید که عدد 99 برای کار گرافیکی خیلی خوب است!

آقای لاریجانی که این روزها دایم از روحانی حمایت می‌کند هم جزو غائله مک فارلین است. بد نیست بدانید که مک فارلین علاوه بر انجیل با امضای ریگان یک کیک با نقش یک کلید بر روی آن به روحانی می‌دهد و می‌گوید: حسن جان اگر روزی خواستی به من و ما پیامی بدهی، کلید را فراموش نکن. جالب اینجاست که روحانی و هاشمی و خاتمی و لاریجانی و دو نفر دیگر، بیشتر آن کیک را می‌خورند و بقیه را هم میان روحانیون مبارز، ملی مذهبی‌ها و نهضت آزادی تقسیم می‌کنند تا به آمریکا پیام بدهند کام‌مان شیرین شد.

طبق خاطرات آقای هاشمی و روحانی که مستند «من روحانی هستم» بر اساس آن‌ها ساخته شده است، آقای روحانی به همراه چندهزار نفر از انقلابی‌ها از 23 بهمن 1357 از مسیر صحیح خارج شده‌ و هرگز به مسیر صحیح برنگشته‌اند. مک فارلین در همان جلسه نامی را روی کاغد می‌نویسد و به روحانی می‌دهد و می‌گوید این آدم را دریاب. آن آدم همین وزیر ارشاد علی جنتی است که در شورای نظارت بر صداوسیما با او همراه بوده است و جزو مهره‌هایی که معرفی‌اش مستندی می‌طلبد. کسی که با افتخار اعلام کرده است برای قبول کردن پست وزارت ارشاد با پدرم مشورت نکردم.

بد نیست بدانید مک در زبان انگلیسی به معنی فریب و نیرنگ است و فارلین در ادبیات فراماسونری یعنی براندازی نرم در یک کشور و مک فارلین روی هم یعنی در باغ سبز دموکراسی که آمریکایی‌ها به دیگر کشورها نشان می‌دهند.

باقی بقای‌تان!

انتهای پیام

کد N250156

وبگردی