آفتاب
فاینشال تایمز گزارش داد؛

تشدید اختلافات گروههای مسلح در سوریه/ ادامه حمایت ایران و روسیه از دمشق

تشدید اختلافات گروههای مسلح در سوریه/ ادامه حمایت ایران و روسیه از دمشق

یک روزنامه انگلیسی امروز در گزارشی درباره آخرین وضعیت تحولات میدانی سوریه اعلام کرد: وضعیت فعلی سوریه بیانگر این مسئله است که ایران و روسیه به عنوان همپیمانان نظام سوریه دست از حمایت اسد نمی کشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در گزارشی با بررسی آخرین وضعیت تحولات میدانی جنگ سوریه از افزایش اختلافات گروههای مسلح، همزمان با موفقیتهای ارتش سوریه خبر داد.

در این گزارش آمده است: وضعیت سوریه بیانگر آن است که ایران و روسیه به عنوان دو همپیمان اصلی نظام سوریه دست از حمایت "بشار اسد" نکشیده اند.

این روزنامه انگلیسی با اشاره ضمنی به موفقتیهای پی در پی ارتش سوریه در مناطق القلمون، الغوطه و منطقه مرزی کسب، اذعان کرد: در این روزها اختلافات میان گروههای مسلح تشدید شده و رو به فزونی نهاده است.

خاطرنشان می شود ارتش سوریه اخیرا با ادامه عملیاتهای سنگین خود در مناطق مختلف، بسیاری از مناطقی را که زمانی از آنها به عنوان پایگاه گروههای تروریستی یاد می شد، فتح کرده است. این پیروزیها با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری در سوریه، نگرانی غربیها از انتخاب مجدد "بشار اسد" توسط مردم این کشور را افزایش داده است.

کد N249847

وبگردی