آفتاب

سارا پیلین: تروریست‌ها را باید با "غرق مصنوعی" غسل تعمید داد!

سارا پیلین: تروریست‌ها را باید با "غرق مصنوعی" غسل تعمید داد!

فرماندار سابق آلاسکا در سخنانی تاکید کرد اگر رئیس جمهور آمریکا بود، قطعا از روش "غرق مصنوعی" برای "غسل تعمید دادن تروریست‌ها" استفاده می‌کرد!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سارا پیلین که پیشتر نامزد پست معاونت رئیس جمهوری آمریکا بود، در جمع هزاران تن از حاضرین در گردهمایی‌ سالانه انجمن ملی سلاح (NRA) در ایندیاناپولیس سخنرانی کرد.

پیلین گفت: اگر من مسئول بودم، تروریست‌ها می‌فهمیدند که ما از روش غرق مصنوعی برای غسل تعمید دادن آن‌ها استفاده می‌کنیم!

شیوه غرق مصنوعی از شیوه‌های متداول سازمان سیا در شکنجه مخالفان و اعضای القاعده در جهان بود که با فاش شدن استفاده از این شیوه، کاربرد آن زیر سوال رفت.

پیلین در ادامه سیاست‌های باراک اوباما،‌ رئیس جمهوری آمریکا را به سخره گرفت.

فرماندار سابق آلاسکا گفت: دشمنان که سرانجام آمریکا را نابود خواهند کرد، قطعا در تلاش برای توطئه و اجرای عملیات تروریستی هستند. اما شما نمی‌توانید حتی به اندازه سر سوزن به آن‌ها آسیب بزنید یا ناراحت‌شان کنید!

این سیاستمدار محافظه کار هم‌چنین به لابی‌های حامی حمل سلاح هشدار داد که مراقب دموکرات‌های "متعصب و چپ‌گرای مخالف آزادی" باشند که به گفته وی این "دموکرات‌های مسخره" تلاش می‌کنند تا متمم دوم قانون اساسی آمریکا را با اقدامات خود نقض کنند.

وی هم‌چنین مدارس عاری از سلاح را "دیوانگی" خواند.

پیلین گفت: اگر شما کنترل نفت را در دست داشته باشید، در واقع کنترل اقتصاد در دست شماست. اگر کنترل پول را داشته باشید، کنترل تجارت در دست شماست. اما اگر شما کنترل سلاح را داشته باشید، در واقع شما مردم را کنترل می‌کنید و این دقیقا همان کاری است که آن‌ها سعی دارند انجام دهند.

انتهای پیام

کد N249799

وبگردی