آفتاب
نماینده مجلس/

ناهنجاری های اجتماعی موجود از آثار جنگ نرم دشمنان علیه نظام است

ناهنجاری های اجتماعی موجود از آثار جنگ نرم دشمنان علیه نظام است

تبریز - ایرنا - نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: ناهنجاری های اجتماعی در کشور از آثار و نتایج جنگ نرم دشمنان علیه نظام است که خود را نشان می دهد.

ˈ علی علیلو ˈ ، یکشنبه شب در همایش سیاسی تیپ مکانیزه امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه با اشاره به رواج برخی ناهنجاری ها در جامعه آنها را از نمونه های بارز جنگ نرم و شبیخون فرهنگی غرب علیه اعتقادات و فرهنگ اسلامی ملت مسلمان ایران دانست.

وی اظهار کرد: شبیخون فرهنگی و جنگ نرمی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی پایه ریزی و طراحی کرده اند، نشان دهنده هجمه های سنگین آنها علیه نظام و انقلاب اسلامی است که باید هوشیارانه به مقابله با چنین حملاتی رفت.

علیلو پیروزی در عرصه جنگ نرم را فقط در اطاعت از رهنمودها و توصیه های رهبری دانست.

وی با اشاره به ماجرای تاریخی فتح اندلس به دست مسلمانان، گفت: دشمن برای گرفتن این سرزمین از هر راهی که وارد می شد شکست می خورد تا اینکه با تهاجم و شبیخون فرهنگی و رواج مسایل غیر اخلاقی در بین جوانان مسلمان و دور کردن آنها از شرع مقدس و گرفتن غیرت دینی توانست این سرزمین را به راحتی پس بگیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در زمینه نامگذاری سال ها توسط رهبری، افزود: این عناوین بدون علت و حکمت انتخاب نمی شود و رهبری طی این سال ها با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان نظام و اسلام اسامی سال ها را کارشناسانه انتخاب و با اظهارات خویش رهنمودهای حکیمانه را به اطلاع مردم می رسانند.

علیلو اظهار کرد: با وجود رهنمودهای روشنگر رهبری، باز در داخل کشور افرادی هنوز در خواب غفلت به سر می برند.

7236/587/ 1495
کد N249553

وبگردی