آفتاب

بیش از هرچیز مهربان باشید/ شرح یک زندگی اسرارآمیز

بیش از هرچیز مهربان باشید/ شرح یک زندگی اسرارآمیز

انتشارات آموت دو کتاب «زندگی اسرارآمیز» نوشته سو مانک کید با ترجمه عباس زارعی و «بیش از هرچیز مهربان باشید» نوشته دیوید البحاری با ترجمه سیامک محی‌الدین‌بناب را روانه بازار کتاب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سومانک کید اولین و مشهورترین رمانش «زندگی اسرارآمیز» را در سال 2002 توسط انتشارات وایکینگ منتشر کرد که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و به چندین زبان ترجمه شد. متن این رمان در آمریکا در قالب درس ادبیات تدریس می‌شود.

در معرفی رمان «زندگی اسرارآمیز» که یک رمان اجتماعی است؛ آمده است: لیلی وقتی چهارساله بود مادرش مرد. او با پدرش و زنی سیاه‌پوست زندگی می‌کند. پدر لیلی مردی سخت‌گیر و بداخلاق است. لیلی از وسایل مادرش عکسی از حضرت مریم در قابی کوچک پیدا می‌کند که رنگ پوستش تیره است و پشت عکس نوشته: تی‌برون، اس. سی. زن سیاه‌پوست طی اتفاقی به زندان می‌افتد و لیلی برای نجات او به شهر می‌رود و از آنجایی‌که فکر می‌کند پدرش دروغ می‌گوید و مادرش زنده‌ است، تصمیم می‌گیرد مادرش را پیدا کند و از دست پدرش فرار می‌کند. با کمک گرفتن از عکس حضرت مریم، به منطقه‌ای می‌رود که مادرش در آنجا زندگی می‌کرد. در آنجا زن سیاه‌پوست دیگری را پیدا می‌کند که در کودکی مادرش از او مراقبت می‌کرد ...

رمان «زندگی اسرارآمیز» در 382 صفحه و با قیمت 17500 تومان منتشر شده است.

بنابراین گزارش، کتاب «بیش از هرچیز مهربان باشید» نیز نوشته جان رابینز است. مولف کتاب رژیم غذایی برای امریکای جدید و بینانگذار نجات جهانی زمین و پدر اوشن رابینز درباره این کتاب گفته است: اگر می‌خواهید کودکان‌تان به گونه‌ای بار بیایند که بدانند که هستند و چه چیزی در زندگی آن‌ها واقعا مهم است، اگر چنین است، این کتاب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

آنطور که ناشر گزارش داده در این کتاب شما یاد می‌گیرید تا فرزندتان را به‌گونه‌ای بار بیاورید که در خانواده و اجتماع مهربان بوده و رفتاری انسانی داشته باشد و خودتان راه‌هایی را برای ارتقای شخصیت فرزندتان کشف خواهید کرد. وقتی ما با خانواده، دوستان و همسایه‌ها، مهربان و دلسوز باشیم، روابط ما سرشار از عشق، زیبایی و اطمینان خواهد بود. وقتی در روابط‌‌‌مان با دیگران فراتر از دوستی و آشنایی، انسانی رفتار کنیم، در واقع کمک می‌کنیم که در این دنیای پر از سختی و مشقت، صلح و آرامش برقرار شود.

کتاب شامل هفت بخش «بهترین ویژگی انسانی - ابزار پرورش کدک انسانی - زندگی شما، پیغام شماست، سال‌های اولین (تولد تا شش سالگی) - دوره نوجوانی (13 تا 19 سالگی) و کودک به یک فرد باغ مهربان تبدیل می‌شود» است.

کتاب بیش از هرچیز مهربان باشید (تربیت کودک انسان‌وار، در زمانه‌ دشوار) در 336 صفحه و به قیمت 15هزار تومان منتشرشده است.

 

6060

کد N249198

وبگردی