آفتاب

تهیه‌کننده «شمعدانی» عنوان کرد: نگرانی از همزمانی پخش سریال سروش صحت با فوتبال‌های جام‌جهانی

تهیه‌کننده «شمعدانی» عنوان کرد: نگرانی از همزمانی پخش سریال سروش صحت با فوتبال‌های جام‌جهانی

ایسنا نوشت:

محسن چگینی به عنوان تهیه‌کننده سریال «شمعدانی» که این روزها مراحل ساخت را به کارگردانی سروش صحت طی می‌کند، نسبت به پخش این مجموعه در ایام رمضان اعلام آمادگی کرد.

امروز در نشست مدیر کل طرح برنامه و نظارت سیما از سریال شمعدانی به عنوان یکی از گزینه‌های پخش در رمضان نام برده شد.

محسن چگینی، درخصوص این خبر گفت: طبق معمول کارمان را انجام می‌دهیم و مشکلی برای پخش این مجموعه چه در ایام رمضان و چه پس از رمضان نداریم.

او در ادامه با اشاره به بازی‌های جام‌جهانی فوتبال گفت: بحثی که وجود دارد، امسال تب فوتبال بیشتر میان مخاطبان دیده می‌شود و در هر صورت شروع ماه رمضان با بازی‌های جام‌جهانی گره خورده است و به نوعی بر روند برنامه‌های ماه رمضانی تاثیر می‌گذارد.

این تهیه‌کننده همچنین خاطرنشان کرد: از طرفی مهم است که پخش این سریال‌ همزمان با بازی‌های فوتبال نباشد اما در نهایت می‌پذیریم که هیچ مشکلی برای پخش مجموعه «شمعدانی» در ایام رمضان وجود ندارد.

در «شمعدانی»،‌ علاوه بر حسن معجونی و آتنه فقیه‌نصیری،‌ نگار عابدی، آتنه فقیه نصیری، محمد نادری و ویدا جوان نیز بازی می‌کنند.

سریال «شمعدانی» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی یک سریال خانوادگی و کمدی است که سروش صحت با همراهی ایمان صفا متن آن را نوشته‌اند و مدتی است تصویربرداری آن در تهران آغاز شده است.

نویسندگان سریال‌های قبلی صحت از جمله «ساختمان پزشکان» و «پژمان» این بار سمت‌های دیگری در کار دارند؛ مهراب قاسم‌خانی طراحی صحنه «شمعدانی» را به عهده دارد و پیمان قاسم‌خانی به عنوان مشاور در کنار سروش صحت حاضر است.

«شمعدانی» یک کار خانوادگی و کمدی است و سروش صحت پس از سریال «پژمان» آن را کارگردانی می‌کند.

تهیه‌کننده سریال تازه او هم مثل دیگر آثارش همچون «چارخونه»، «ساختمان پزشکان» و «پژمان» محسن چگینی است.

 

2323

کد N248784

وبگردی