آفتاب

نماینده قروه در مجلس:به حاشیه راندن دولت، خارج از اخلاق سیاسی است

نماینده قروه در مجلس:به حاشیه راندن دولت، خارج از اخلاق سیاسی است

تهران-ایرنا- نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام برخی برای خارج کردن دولت تدبیر و امید از مسیر اصلی و به حاشیه بردن آن خارج از اخلاق سیاسی است.

«حامد قادرمرزی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تاکید بر این که همه باید از حاشیه سازی برای دولت بپرهیزند، افزود: همواره این موضوع وجود داشته است که وقتی دولتی می خواهد برنامه های بزرگ و کلان اجرا کند، عده ای می خواهند مانع تحقق اهداف آن شوند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: امروز به این دلیل که دولت یازدهم می خواهد برنامه های بزرگی را اجرایی کند، عده ای نمی خواهند این موضوع محقق شود.

قادرمرزی ادامه داد: متاسفانه عده ای می خواهند دولت تدبیر و امید را از مسیر اصلی خود منحرف و وارد حاشیه سازی و فضاسازی کنند، ولی در این راستا دولت باید از هر گونه عکس العمل جلوگیری کند.

وی به دولتمردان توصیه کرد که با قوت به کار خود ادامه دهند و این گونه هیاهوها مانع کار آنان نشود و به این حاشیه سازی ها توجه نداشته باشند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری عصر دیروز در همایش کارگر، سلامت و تامین اجتماعی با بیان این که دولت دهها برنامه مهم و اساسی پیش رو دارد، گفت: عده ای خواسته یا ناخواسته تلاش دارند دولت را وارد یکسری حاشیه های بی حاصل و بی نتیجه کنند.

وی تاکید کرد: دولت اجازه نخواهد داد در اداره امور، روش هایی در پیش گرفته شود که وقت مدیران به مسایل بیهوده و حاشیه ای تلف شود.

معاون اول رییس جمهوری افزود: امروز دیگر فرصت اشتباه و پرداختن به موضوعات فرعی و حاشیه ای را نداریم و باید همه تلاش خود را برای حل مشکلات و مسایل کشور به کار گیریم.

سیام**9121**1336
کد N248223

وبگردی