آفتاب
آوایی خطاب به اسماعیلی:

آنقدر بدرخشید که بگویند ای‌کاش جابجایی زودتر اتفاق می‌افتاد

آنقدر بدرخشید که بگویند ای‌کاش جابجایی زودتر اتفاق می‌افتاد

رییس سابق دادگستری استان تهران گفت: برای حل مشکلات مردم عطش دارم.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا آوایی در مراسم تودیع خود از سمت ریاست دادگستری کل استان تهران، اظهار کرد: امیدوارم رئیس جدید دادگستری استان تهران در مسیر عدالت، مردم‌داری، انصاف این دادگستری را هدایت کرده و با اخلاق کریمه و سعه صدر در بالندگی و رشد این مجموعه موفق باشد.

آوایی ضمن تقدیر از حمید درخشان‌نیا قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: گاهی اوقات به دلیل کمبود قاضی و نیرو نمی‌توانستم با مرخصی افراد موافقت کنم به همین دلیل از آنها حلالیت می‌طلبم. همچنین از همکارانم به دلیل کاستی‌های موجود متواضعانه عذرخواهی می‌کنم؛ چرا که گاهی نیازها زیاد و امکانات ناکافی است.

وی تصریح کرد: بعد از قرن‌ها در این سرزمین نظام جمهوری اسلامی ایران مستقر شد و جهان و جهانیان نظاره‌گر عملکرد این نظام هستند. بنابراین امیدواریم این نظام هر روز نسبت به روز قبل موفق‌تر و درخشان‌تر باشد. همچنین هر اندازه که این تشکیلات سالم، قانونمند و کارکنان آن نیز متدین و آزاد مرد باشند به همان میزان این نظام آبرومند خواهد بود و اگر خدشه‌ای به این تشکیلات وارد شود در واقع به آبروی دین و نظام لطمه وارد خواهد شد.

آوایی با بیان اینکه باید به روحیه ایثارگران و ایثارگری توجه کنیم، گفت: توجه به این روحیه می‌تواند از غفلت‌هایی که ممکن است پیش آید ما را مصون دارد؛ لذا استدعا دارم که به این عزیزان توجه و از آنها دلجویی کنید. اگرچه دلجویی و سرزدن و ملاقات با این افراد وقت می‌گیرد، اما از آقای اسماعیلی خواهشمندم که اگر می‌تواند این بازدیدها را ادامه دهند.

رئیس سابق دادگستری کل استان تهران گفت: طبق سنوات گذشته در مراسم تودیع و معارفه باید به ارائه آمار و عملکرد پرداخت، اما با پرهیز از این آمار می‌خواهم بگویم که خدا می‌داند هرآنچه که در توان داشتم برای سربلندی تشکیلات انجام دادم. از تمام همکاران می‌خواهم آقای اسماعیلی را در این امر یاری کنند.

آوایی افزود: برای آقای اسماعیلی آروزی بهترین‌ها را دارم و آمادگی خود را برای انجام هرگونه کمکی به ایشان اعلام می‌کنم.

رییس سابق دادگستری کل استان تهران خطاب به اسماعیلی گفت: اینجانب آنقدر برای حل مشکلات مردم عطش دارم، دوست دارم شما آنقدر در این سمت موفق باشید و بدرخشید که قضاوت عمومی بر این باشد که ای‌کاش این جابجایی زودتر اتفاق می‌افتاد.

انتهای پیام

کد N248131

وبگردی