آفتاب

کولیوند: پرهیز از اختلافات راه توسعه کشور را هموار می‌سازد

کولیوند: پرهیز از اختلافات راه توسعه کشور را هموار می‌سازد

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: ملت ایران با همدلی و پرهیز از اختلافات می‌تواند راه توسعه کشور را هموارتر سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمدجواد کولیوند،شامگاه روزگذشته(شش اردیبهشت ماه)، در سومین همایش بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت دامپزشکان اظهارکرد: رشته دامپزشکی برای تأمین سلامت جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است اما متأسفانه این اهمیت در کشور به خوبی تبیین نشده است.

وی افزود: رشته دامپزشکی به دلیل ارتباط با سلامت انسان و دام و همچنین نیاز جامعه برای بهبود کیفیت محصولات دامی در حوزه‌های مختلف بسیار با اهمیت است و باید اهمیت این رشته در کشور به طور مناسبی نهادینه شود.

وی در ادامه دانشجویان دامپزشکی را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما دانشجویان به عنوان دامپزشکان آینده کشور در فضایی که دشمنان از حربه‌های مختلف از جمله تحریم‌های اقتصادی تلاش می‌کنند تا جامعه را به سمت تزلزل سوق دهند باید از نهایت توان خود استفاده کنید و با عملکرد مطلوب خود دشمنان را ناامید سازید.

کولیوند اضافه کرد: توسعه اقتصادی کشور باید به یک دغدغه ذهنی برای شما تبدیل شود به طوری که از هر فرصتی در جهت تقویت بنیان‌های اقتصادی کشور بهره ببرید.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری همه مردم از جمله شما دانشجویان باید با اراده و عزمی ملی در مسیر توسعه همه جانبه کشور به ویژه حوزه اقتصادی قدم بردارید.

وی در ادامه پرهیز از اختلاف را از مهم‌ترین عواملی دانست که جامعه را به سمت پیشرفت سوق می‌دهد و گفت: وجود برخی کاستی‌ها در جامعه امری کتمان ناپذیر است اما چگونگی برخورد با این نقص‌ها سرنوشت جامعه را رقم خواهد زد چرا که دشمنان به دنبال موقعیتی هستند که بتوانند با دامن زدن به این اختلافات راه را برای رسیدن به اهداف شوم خود هموار سازند لذا مردم باید با تدبیر راه رفع این کاستی‌ها را پیدا کنند و از بروز اختلاف جلوگیری نمایند.

کولیوند در پایان گفت: ملت ایران نباید فراموش کند که روزی عده‌ای برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را نثار کردند لذا امروز همگی باید به پاسداشت خون شهدا در راستای آبادانی کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام

کد N247359

وبگردی