آفتاب

نماینده کهگیلویه: برخی پروژه‌های عمرانی در استان راکد مانده است

نماینده کهگیلویه: برخی پروژه‌های عمرانی در استان راکد مانده است

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس گفت: برخی کارها و پروژه های عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد راکد مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی‌محمد بزرگواری در شورای برنامه ریزی استان افزود: برخی کارهای عمرانی در استان راکد مانده است و مدیران علت آن را نبود اعتبارات کافی بیان می‌کنند که باید گامی اساسی برای رفع مشکلات این حوزه برداشته شود.

وی با بیان اینکه همه مسئولان نهادها و دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد باید در راستای توسعه و پیشرفت استان گام بردارند، اظهار کرد: برخی مدیران سعی دارند مجلس را با دولت درگیر کنند که انتظار می‌رود مدیران همکاری و تعامل دو جانبه در این خصوص را رعایت کنند.

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس خاطرنشان کرد: نباید در توزیع و تخصیص اعتبارات تبعیض قائل شویم و انتظار می‌رود نگاه مدیران استان در این خصوص فرامنطقه‌ای باشد.

بزرگواری تصریح کرد: شاید در جزئی‌ترین شاخص‌ها مثلا فضای سبز دهدشت چهار متر مربع بوده، این در حالی است که باید مطابق با استانداردها هفت متر مربع باشد.

وی ضمن گلایه‌مندی از برخی شاخص‌های شهرستان کهگیلویه که فاصله زیادی با درصد توسعه‌ای استان دارند، ادامه داد: در قانون اساسی اصل سوم بند 9 آماده که نباید تبعیضی قائل شویم، اما هم اکنون چیزی جز تبعیض در این استان نمی‌بینم.

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با اشاره به اینکه برخی شاخص‌های شهرستان کهگیلویه بر اساس آمار و ارقام موجود به نسبت استانی پایین‌تر است، بیان کرد: انتظار می‌رود مدیران و مسئولان استانی در توزیع اعتبارات به تمامی بخش‌های استانی و شهرستانی توجه داشته باشند و فرامنطقه‌ای و فرا جناحی عمل کنند.

بزرگواری با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها باید به صورت فرا منطقه‌ای عمل کنند و تنها یک منطقه و شهرستان را نبینند، اظهارکرد: امید می‌رود مسئولان نهادها و دستگاه ها تعامل بین دولت و مجلس را بیش‌از پیش‌ و بهتر برقرار کنند.

وی ضمن قدردانی از استاندار و تلاش‌های زیاد وی در حوزه‌های مختلف استان اضافه کرد: انتظار می‌رود استاندار نسبت به توزیع اعتبارات هر چه سریع‌تر اقدام کند.

انتهای پیام

کد N247166

وبگردی