آفتاب
آخرین اخبار از هواپیمای مالزیایی؛

تجمع خانواده مسافران چینی مقابل سفارت مالزی در پکن/ گزارش کامل تحقیقات هفته آینده منتشر می شود

تجمع خانواده مسافران چینی مقابل سفارت مالزی در پکن/ گزارش کامل تحقیقات هفته آینده منتشر می شود

تجمع خانواده مسافران چینی مقابل سفارت مالزی در پکن و انتشار گزارش کامل تحقیقات در هفته آینده از جمله آخرین اخبار مربوط به هواپیمای مالزیایی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، چاینا دیلی از تجمع شماری از خانواده های مسافران چینی پرواز ناپدیدشده ام.اچ 370 مقابل سفارت مالزی در پکن و درخواست آنها برای ازسرگیری فوری ارتباط دولت مالزی با کارشناسان مسائل فنی و انتشار جزئیات مربوط به ناپدیدشدن این هواپیما و جستجوی بین المللی در جنوب اقیانوس هند خبر داد.

معترضان با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعارهایی همچون "ˈمالزی باید عزیزان ما را بازگرداند" خواستار اعلام حقایق ناپدیدشدن پرواز ام.اچ 370 شدند.

مقامات مالزی و استرالیا اعلام کردند احتمال می رود جستجوها در جنوب اقیانوس هند برای یافتن هواپیما سالها به طول انجامد و باید دایره جستجو را گسترده تر کنیم.

به نوشته رویترز، در همین حال یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا گفت عملیات جستجو برای هواپیمای ناپدید شده خط هوایی مالزی چندین سال زمان می برد.

خانواده مسافران خطوط هوایی مالزی پنجشنبه گذشته مانع خروج 10 نفر از کارکنان شرکت هواپیمایی مالزیا ایر لاین در یک هتل شهر پکن شده و در این بین یکی از کارمندان زخمی شد که خشم مقامات این شرکت را به همراه داشته است.

همزمان با افزایش فشارها علیه دولت مالزی درباره هواپیمای مالزیایی، نجیب رزاق نخست وزیر مالزی از انتشار گزارش کامل تحقیقات در هفته آینده خبر داد.

ماهاتیر محمد نخست‌ وزیر سابق مالزی نیز ضمن مقصر دانستن شرکت هواپیمایی بوئینگ در ناپدید شدن این هواپیما خواستار ارائه توضیحات از سوی شرکت بوئینگ در این باره شد که چرا سیستم های ردیابی به آسانی از کار افتاد.

کد N246514

وبگردی