آفتاب
نماینده گچساران و باشت:

مدیران با وسواس بیشتری به هزینه‌کرد اعتبارات توجه کنند

مدیران با وسواس بیشتری به هزینه‌کرد اعتبارات توجه کنند

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: عملکرد سال گذشته برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد را به دیوان محاسبات ارائه می‌دهم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد غلامرضا تاجگردون که در شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن انتقاد شدید از عملکرد برخی مدیران دستگاههای اجرایی استانی و روند توزیع اعتبارات و عملکرد آنها در سال 92 افزود: بدون شک مدیرانی که در سال گذشته کم‌کاری و نسبت به توزیع اعتبارات ضعیف عمل کرده‌اند باید در دیوان محاسبات پاسخگو باشند و بنده عملکرد سال گذشته آنها را به دیوان محاسبات ارائه خواهم داد.

وی اظهارکرد: امسال سال سختی از لحاظ میزان توزیع اعتبارات است و به همین دلیل مدیران باید با وسواس بیشتری به هزینه‌ کرد اعتبارات توجه کنند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شاخص توزیع اعتبارات استانی بر اساس سه شاخص فرمول، داده و سهم فصول معین می‌شود.

تاجگردون تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید به هنگام توزیع اعتبارات بر مبنای عدالت عمل کنند و در این زمینه وسواس داشته باشند.

وی ضمن انتقاد از پاسخگو نبودن برخی مدیران در مورد روند اجرای پروژه‌ها و نامه‌هایی که برای آنها فرستاده می‌شود، ادامه داد: امیدواریم که این روند نیز اصلاح شود.

انتهای پیام

کد N246453

وبگردی