آفتاب
یک روزنامه هلندی فاش کرد؛

لوئیس فان گال با سران منچستریونایتد به توافق رسید

لوئیس فان گال با سران منچستریونایتد به توافق رسید

لوئیس فان گال سرمربی فعلی تیم ملی هلند با مسئولان باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده و بعد از رقابتهای جام جهانی روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد نشست.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نوشته روزنامه DeTelegraaf هلند لوئیس فان گال با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده است و فصل آینده به عنوان جانشین دیوید مویس روی نیمکت این تیم انگلیسی خواهد نشست.

گفته می شود فان گال که چهارشنبه پیشنهاد هدایت تاتنهام را رد کرده به زودی قراردادی 3 ساله با منچستریونایتد به امضا خواهد رساند.

این در حالی است که باشگاه منچستریونایتد هر گونه شایعه در مورد جذب سرمربی جدید را تکذیب می کند. یک سخنگوی باشگاه منچستریونایتد گفت: ما با مربی جدیدی قرارداد امضا نکرده ایم. هر زمان خبری قطعی باشد بلافاصله آن را اعلام خواهیم کرد.

فان گال کارنامه موفقی دارد، او در سال 1995 با آژاکس لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد، به عنوان سرمربی بارسلونا در دو فصل پیاپی 1998 و 1999 بارسلونا را به قهرمانی لالیگا رساند. یک دهه بعد با بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان رسید که در آنجا مغلوب اینترمیلان ژوزه مورینیو شد. اخیرا هم او با تیم ملی هلند به جام جهانی صعود کرده و در برزیل باید شاهد عملکرد او باشیم.

کد N246163

وبگردی