آفتاب
فرهنگی به ایسنا خبر داد

چهار وزیر دولت 16 اردیبهشت به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند

چهار وزیر دولت 16 اردیبهشت به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند

یک عضو هیات رییسه مجلس از حضور چهار وزیر در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده جلسه علنی روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت ماه به بررسی سوالات نمایندگان از چهار وزیر( وزیر کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی) اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه کل جلسه روز سه‌شنبه هفته آینده به بررسی سوالات نمایندگان از این چهار وزیر اختصاص پیدا کرده است، گفت: بر این اساس مجلس سه‌شنبه میزبان آخوندی، رحمانی فضلی، ظریف و ربیعی است.

این عضو هیات رییسه مجلس همچنین گفت که قرار بود یکشنبه هفته آینده چیت‌چیان، وزیر نیرو، نیز جهت ارائه گزارشی در صحن علنی حضور پیدا کند که این جلسه منتفی شد.

فرهنگی یادآور شد که دستور کار مجلس برای دعوت از وزرا جهت ارائه گزارش در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز به اتمام رسیده است چون وزرای مربوطه گزارشات خود را به مجلس ارائه داده‌اند.

همچنین عبدالرضا مصری سخنگوی هیات رییسه نیز در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به اینکه سوالات بسیاری از وزرا در نوبت طرح در مجلس قرار گرفته است ،کل جلسه روز سه‌شنبه را برای بررسی سوالات اختصاص دادیم که آیین‌نامه نیز چنین اجازه‌ای را به ما داده است.

انتهای پیام

کد N245765

وبگردی