آفتاب

مدیر روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور تغییر کرد

مدیر روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور تغییر کرد

رییس سازمان بازرسی کل کشور محمدحسین صیرفی نفیس را به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور معرفی کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ناصر سراج در مراسم معارفه مدیر روابط عمومی، گفت: در خصوص تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی، بهترین، قوی‌ترین و کاراترین سازمان در کل قوه قضائیه باید سازمان بازرسی کل کشور باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به دشواری‌ها و حساسیت‌های کار روابط عمومی به خصوص روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به سختی‌ها و دشواری‌های کار روابط عمومی سازمان بازرسی، مطالعه و بررسی بسیار شد تا فردی توانا و در شأن سازمان معرفی شود. با بررسی‌های انجام شده نسبت به افراد مورد وثوق که بتواند کار را به نحو احسن انجام دهد، آقای صیرفی انتخاب شد که از سوی بسیاری از افراد شناخته شده نیز مورد تأیید قرار گرفت.

سراج با اشاره به سوابق صیرفی گفت: آقای صیرفی سال‌ها در جایگاه‌های مرتبط با روابط عمومی و رسانه فعالیت کرده و دارای تجربیات بسیار مفیدی است. ان‌شاء‌الله با حضور و تکیه بر نیروی جوانی ایشان بتوانیم با ارائه مدیریت و فعالیت جهادی، یک روابط عمومی نمونه و قوی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اهمیت کار روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور گفت: برون‌رفت هر سازمان توسط روابط عمومی آن انجام می‌شود. اگر در این بخش خوب کار شود سازمان هم خوب شناخته می‌شود. عکس آن هم صادق است و اگر روابط عمومی خوب کار نکند، مردم شناختی که باید داشته باشند را نمی‌توانند پیدا کنند. این موضوع در ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور بیشتر حائز اهمیت است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌که همه مدیران و کارمندان سازمان یک هدف دارند، گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا وظایفی که درباره نظارت و بازرسی بر عهده سازمان است را به نحو احسن انجام دهیم و در این راستا اجازه ندهیم تغییرات مدیریتی تأثیری در کارکرد ما داشته باشد.

وی با اشاره به شعار سال یعنی «اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی» و همچنین ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در سال 92 گفت: سازمان بازرسی کل کشور در قبال شعار سال و اقتصاد مقاومتی وظایفی بر عهده دارد که اهتمام همه باید اجرای آن باشد. در خصوص تحقق شعار سال و یا اقتصاد مقاومتی بهترین، قوی‌ترین و کاراترین سازمان در کل قوه قضائیه باید سازمان بازرسی کل کشور باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خطاب به کارمندان و دست اندرکاران روابط عمومی سازمان گفت: شما وظیفه دارید به نحو احسن فعالیت‌های سازمان بازرسی را اطلاع‌رسانی کرده و اگر مشکلی وجود داشته باشد اطلاع دهید تا فرامین مقام معظم رهبری محقق شده و در پایان کار سربلند باشیم.

در پایان مراسم محمدحسین صیرفی نفیس مدیر جدید روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست سازمان بازرسی کل کشور گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت را بار دیگر روزی‌ام نمود و از این‌که من را در جمع خود پذیرفته‌اید سپاسگزارم. امید دارم با تلاش جهادی همکاران بتوانیم گامی مفید و مؤثر در راستای اهداف بلند نظام و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برداریم.

وی ادامه داد: روابط عمومی یکی از پرکار‌ترین بخش‌ها است که معمولاً جزئیات فعالیت‌های آن کمتر دیده می‌شود. بنابراین دوستانی که وارد این عرصه می‌شوند سختی را بر خود می‌خرند. امید دارم در دوره جدید، در کنار فعالیت‌های فرهنگی مفید و مؤثر برای همکاران سازمان، نتیجه زحمات و فعالیت‌های سازمان به صورت شفاف، دقیق و صادقانه به استحضار مردم شریف ایران اسلامی تقدیم شود.

انتهای پیام

کد N245750

وبگردی