آفتاب
رابرت فیسک:

بار دیگر به فلسطینیان خیانت شد/ اوباما از پیگیری صلح دست کشیده است

بار دیگر به فلسطینیان خیانت شد/ اوباما از پیگیری صلح دست کشیده است

رابرت فیسک تحیلگر برجسته انگلیسی در مقاله ای نوشت: بار دیگر به فلسطینیان خیانت شد و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از پیگیری روند صلح دست کشید.

به گزارش خبرگزاری مهر، "رابرت فیسک" تحلیلگر برجسته انگلیسی در مقاله ای که در روزنامه ایندیپندنت منتشر شده از خیانت دوباره قدرتهای غربی به فلسطینیان و بدعهدی "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا سخن گفته است.

وی تاکید می کند: بار دیگر به فلسطینیان خیانت شد و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از پیگیری روند صلح میان فلسطین و اسرائیل دست کشیده است.

فیسک در ادامه می نویسد: به غیر از باراک اوباما، جان کری و تونی بلر همگان شکست روند صلحح میان فلسطین و اسرائیل را پیش بینی می کردند، اما رئیس جمهور آمریکا پس از محکوم کردن تلاش ابومازن برای رسیدن به توافق درباره تشکیل دولت وحدت ملی با حضور حماس، به فلسطینیان خیانت کرد. وی در واقع موضعی مشابه نتانیاهو گرفت که ابومازن را به ائتلاف با یک گروه تروریستی در راستای نابودی اسرائیل متهم کرده بود.

این تحلیلگر برجسته انگلیسی، اقدامات اخیر اوباما را خیانتی دیگر به فلسطینیان دانسته که در گذشته بارها از سوی کشورهای غربی فریب خورده اند.

کد N245532

وبگردی