آفتاب
نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران:

لزوم توجه به پوشش مناسب در فصول گرم/ بسیج در تمام بحران ها با آمادگی حضور دارد

لزوم توجه به پوشش مناسب در فصول گرم/ بسیج در تمام بحران ها با آمادگی حضور دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران گفت: در هیچ شرایطی پوشش از انسان ساقط نمی شود. بنابراین در فصول گرم سال پوشش مناسب داشته باشیم تا مورد عنایت پرورگار قرار گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک 5 اردیبهشت و شکست حمله نظامی آمریکا در طبس گفت: دیروز و امروز رزمایش الی بیت المقدس در پنج نقطه تهران با 5 لشکر عملیاتی به نمایش گذاشته شد که امروز اعضای شرکت کننده در این رزمایش با حضور در نماز جمعه این رزمایش را پایان دادند.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای نیروهای نظامی و بسیج آمادگی در عرصه های مختلف است تا هر از چندگاهی رزمایشی را به نمایش گذاشته و آمادگی خود را برای صلابت نظام و افتخار ملت به رخ کشانند، افزود: اعلام آمادگی و آموزش دیدن فنون جدید، دفاع شهری و فنون نظامی، دور هم جمع شدن و حوادث را مرور کردن و نیز عهد و پیمان با امام جامعه اسلامی از اهداف این رزمایش بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) با بیان اینکه در تهران یک و نیم میلیون بسیجی داریم، ادامه داد: در حقیقت همه مردم ایران بسیجی هستند.

وی با اشاره به اینکه در تمام حوادث داخلی و خارجی بسیج پا به رکاب است، افزود: اگر اقتصاد مقاومتی مطرح است، بسیج قوه محرک این حرکت در میدان است، اگر مساله حجاب و عفاف مطرح می شود بسیج در میدان است و اگر تهدید از سوی دشمنان طرح می شود بسیج به کسانی که می گویند گزینه ها را روی میز قرار داده‌ایم، پاسخ می دهد که آزموده را آزمودن خطا است.

گواهی گفت: در هیچ زمانی بسیج مانند امروز قوی نبوده است و در هیچ زمانی مثل امروز در صحنه حضور نداشته است، بسیج در تمام بحران ها با آمادگی صددرصد و کامل حضور دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) خبر داد: یازدهم و دوازدهم اردیبهشت خواهران بسیجی تهران در رزمایش بزرگی در تهران بزرگ شرکت خواهند کرد.

گواهی در پایان با اشاره به فرارسیدن فصول گرم سال خاطر نشان کرد: در بیان تمام مراجع تقلید بخصوص مقام معظم رهبری آمده است که در هیچ شرایطی پوشش از انسان ساقط نمی شود، بنابراین توجه کنیم حتما پوشش مناسب داشته باشیم تا مورد عنایت پروردگار و ولی عصر قرار گیریم.

کد N244168

وبگردی