آفتاب

پیام تبریک اسد به بوتفلیقه به مناسبت پیروزی در انتخابات

پیام تبریک اسد به بوتفلیقه به مناسبت پیروزی در انتخابات

بشار اسد به عبدالعزیز بوتفلیقه به دلیل پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که همکاری‌های دوجانبه که به نفع دو کشور باشد، ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی بوابة الاهرام، بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در پیام تبریکی به عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس‌جمهوری الجزایر اظهار کرد: من بسیار خرسند هستم که صمیمانه‌ترین درودها را به شما به مناسبت پیروزیتان در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر تقدیم کنم و من برای شما آرزوی صحت و سلامتی و برای مردم دوست و برادر الجزایر نیز آرزوی پیشرفت و شکوفایی‌های بیشتر را دارم.

رئیس‌جمهوری سوریه خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم برای انتخاب مجدد شما نشانگر قدردانی از تلاش‌های شماست که با هدف ارتقای الجزایر و تحقق خواسته‌های این ملت صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: من مطمئن هستم که ما به همکاری‌هایمان برای تحکیم روابط برادرانه و ادامه همکاری‌های دوجانبه ادامه خواهیم داد که در این راستا منافع دو کشور و دو ملت دوست و برادر سوریه و الجزایر محقق خواهد شد و از تلاش‌ها برای دفاع از مسائل کشورهای عربی حمایت خواهد شد.

انتهای پیام

کد N243702

وبگردی