آفتاب
پس از صعود مهرام به فینال

حامد حدادی: انگیزه زیادی برای قهرمانی در لیگ دارم

حامد حدادی: انگیزه زیادی برای قهرمانی در لیگ دارم

ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا از انگیزه بالای خودش برای کسب قهرمانی در لیگ برتر ایران گفت.

حامد حدادی پس از صعود مهرام به فینال لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به بازی سوم نیمه نهایی اشاره کرد و گفت: به نظر من بازی سوم خیلی خوب بود و دو تیم عملکرد مناسبی به نمایش گذاشتند. این مسابقه خیلی خوب بود و ما هم عملکردمان قابل قبول بود. کوارتر به کوارتر خوب بودیم و در نهایت نیز برنده شدیم. البته ما در جریان این بازی صمد را به طور کامل نداشتیم و خیلی فشار به تیم وارد شد اما همه بازیکنان تلاش کردند و در نهایت نیز به فینال رسیدیم.

او در پاسخ به این سوال که دانشگاهی‌ها اعتقاد داشتند قدرت او در زیر سبد اصلی ترین دلیل باخت دانشگاه بود، بیان کرد: من سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم. زیر سبد تمام توانم را گذاشتم تا توپی از دست نرود. درباره امتیازآوری نیز از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که این فضا را در اختیار من قرار می دادند تا از آن استفاده کنم.

بهترین پست پنج آسیا با تاکید بر انگیزه مهرام برای قهرمانی تصریح کرد: برای هر بازی مملو از انگیزه هستیم و مطمئنا برای فینال انگیزه بسیار بیشتری داریم. حالا فینال پیش‌روی ماست و مطمئنا با تمام توان مبارزه خواهیم کرد. مطمئنا رقابت نیز دشوار می‌شود و دو تیم با شناخت کامل به مصاف هم می‌روند که همین کارمان را سخت‌تر می‌کند. من به دنبال نخستین قهرمانی‌ام در لیگ ایران هستم و مطمئنا با تمام توان و انگیزه‌ای مضاعف به مصاف حریف می‌روم و ان‌شاءالله که قهرمان شویم.

ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم داوری را در مرحله نیمه‌نهایی چطور ارزیابی کرد؟ گفت: داوران باید هرچه می‌بینند را سوت بزنند. من سعی دارم صحبت خاصی انجام ندهم اما معتقدم که داوران نیز اشتباه می‌کنند مثل همه انسان‌ها. من به عنوان بازیکن و حتی مربیان هم اشتباه می‌کنند. خود من در این بازی اشتباهی انجام دادم که بابک نظافت توپ‌ربایی کرد که واقعا خودم ترسیدم. این اشتباه من می‌توانست باعث باخت تیم شود که خدا را شکر این اتفاق نیفتاد.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال مهرام با کسب پیروزی بر دانشگاه آزاد به فینال لیگ برتر رسید.

انتهای پیام

کد N243675

وبگردی