آفتاب

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی مطبوعات کودک/ خبرنگار مهر در بخش گزارش برتر شد

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی مطبوعات کودک/ خبرنگار مهر در بخش گزارش برتر شد

ساری - خبرگزاری مهر: برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره خبرگزاریها و رسانه های مجازی کودک و نوجوان معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار مهر، یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان پیش از ظهر پنجشنبه با معرفی برگزیدگان در ساری به کار خود پایان داد و در بخش نشریات کانونی در بخش خبر و سرمقاله، کبرا بابایی از استان تهران، تیتر ملیحه حیدری از استان تهران، مصاحبه و گفت و گو، فاطمه محمودی از استان تهران، گزارش ملیحه حیدری از استان تهران، مقاله آزاده شفیعی از استان قزوین، داستان زری عابدینی از آذربایجان شرقی برتر شدند.

در بخش شعر، بهرام شریفی از استان فارس، عکس مریم آل مومن  از استان چهار محال بختیاری، طرح گرافیکی فرزانه لطیفی از استان کرمانشاه، در بخش رسانه مجازی در تیتر محمدرضا رستم پور از سایت کانون پرورش فکری ایلام و در بخش گزارش علیرضا نوری کجوریان از خبرگزاری مهر با گزارش انتخابات دانش آموزی برتر شدند.
    
در بخش نشریات استانی در بخش شعر  ابوذر افشنگ از روزنامه حرف و مینا دهرویه نیز از حرف برتر شدند و با توجه به اینکه روزنامه حرف اقدام به درج هفتگی آثار کودک و نوجوان نموده است در بخش نشریات استانی، داوران جشنواره جناب آقای شکرالله رضا زاده شرمه را به عنوان مدیر مسئول این روزنامه شایسته ی تقدیر دانسته اند.

دز بخش جشنواره ملی مطبوعات کودک در بخش تیتر،  هيأت داوران، ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش براي «تاکسی دیواری» از نشريه‌‌ی رشد جوان، در بخش  سرمقاله و يادداشت هيأت داوران، ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش، براي اثر «بزرگ ‌بودن واقعاً باحال است!» چاپ شده در نشريه‌ی همشهری بچه‌ها، شماره 33 به دلیل نگاه شاد به ماجرای کودکی، نثر روان و صمیمی و پیام مناسب، به مرجان فولادوند تقدیم کردند.
 
در بخش سرمقاله نوجوان هيأت داوران، ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش براي اثر «چی می‌بافی؟» از نشريه‌ی رشد نوجوان، شماره 7 فروردین 90، به دلیل نثر ساده و روان و موضوع و پیام مناسب  به حبيب يوسف‌زاده، در بخش یادداشت  هيأت داوران، لوح تقدير و يك كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش براي اثر «نامه‌ای از کودک جنگ به کودک صلح» از نشريه‌ی كيهان بچه‌ها، شماره 2795، به دلیل نگاه متفاوت و یادآوری و تجدید خاطره‌ با دفاع مقدس،  به خانم مهناز فتاحی تقدیم شد، هم‌چنين، ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش براي اثر «گاهی کمی بخواب!» از نشريه‌ی دوچرخه، شماره 664  به دلیل نگاه همدلانه، نثر روان و پرداخت مناسب حديث لزر غلامي داده شد.

در بخش گفتگو لوح تقدير و يك كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش براي اثر «بوی گل سرخ» از نشريه‌ی ملیکا، شماره 62 به هرا عبدی تقدیم شد، هم‌چنين، ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را براي اثر «من دانش‌آموز دنیا هستم!» از نشريه‌ی دوچرخه، شماره 663 به خانم آیدا ابوترابی داده شد.
 
 در بخش گزارش،، ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در بخش کودک براي اثر «بیمارستان عروسک‌ها!» از نشريه‌ی همشهری بچه‌ها، به خانم الهام کاظمی. هم‌چنين، ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در بخش نوجوان براي اثر «هری‌پاتر روی میز نوجوان‌ها» از نشريه‌ی انتظار نوجوان به محسن صفری داده شد.

در بخش داستان ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش براي اثر «علف‌ها را بشمار» از نشريه‌ی کوشش خردسال به خانم سُرور کُتبی و ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي اين بخش را براي اثر‌ «گل‌پا» از نشريه‌ی سلام بچه‌ها، به سید احمد مُدَقَقْ و در بخش داستان طنز، ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش براي مجموعه‌ی «من و عمو جان» از نشریه‌ی رشد دانش‌آموز و مجموعه‌ی «باشگاه دوست‌نداران محیط زیست» از نشریه‌ی همشهری بچه‌ها، به‌طور مشترک به شهرام شفیعی و خانم مرجان فولادوند داده شد.
 
در بخش شعر، لوح تقدير و يك كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش براي اثر «نوشابه و شیر» از نشريه‌ی رشد نوآموز، شماره 8 اردیبهشت 91 به خانم مريم هاشم‌پور و در بخش شعر نوجوان محمد عزیزی. در بخش عکس ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش به‌طور مشترک براي مجموعه عكس‌هاي چاپ شده در نشريات رشد کودک، نوآموز و دانش‌آموز به خانم اعظم لاریجانی و آقاي عدالت عابدینی داده شد.

در بخش عكس نشریات کودک و خردسال، ديپلم افتخار این بخش را به‌دلیل 1. داشتن درک درست از مخاطبان در ارتباط با عکس به نشریات رشد کودک، نوآموز و دانش‌آموز. تقدیم شد و در بخش عکس نوجوان، ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش براي مجموعه عكس‌هاي چاپ شده در نشريه‌ی دوچرخه، به‌دليل سعی در بیان دیدگاهی نو از عکاسی به محمود اعتمادی تقدیم شد.
 
 در بخش عكس نشریات نوجوان، مناف یحیی پور از نشریه دوچرخه، در  گرافيك مطبوعاتي ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش، براي روي جلد نشریه‌ی شاهد کودک ـبه خانم حدیثه قربان، در طراحي گرافيك (صفحه‌آرایی) ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ پنج ميليون ريالي را در اين بخش، به‌طور مشترک براي صفحه‌آرايي نشریه‌ی رشد نوآموز و رشد کودک به داوود صفري و خانم میترا چرخیان داده شد و در بخش تصويرگري هيأت داوران، ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش، به‌طور مشترک به خانم‌ها مریم طباطبايي برای مجموعه آثار چاپ شده در نشریه‌ی پوپک به‌دلیل تصویرسازی واقع‌گرایانه، همراه با سادگی و مجموعه آثار عاطفه ملکی‌جو به‌دلیل توجه به هویت بومی تقدیم و  هم‌چنین لوح زرین به همراه ديپلم افتخار و سه كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش، به‌دلیل شخصیت پردازی مناسب برای کودک، در مجموعه آثارش به خانم میترا عبداللهی داده شد.
 
درـ قصّه‌ی تصويري یا پی‌نما (کمیک استریپ)، لوح تقدير و يك كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش، برای مجموعه آثار چاپ شده در نشریه‌ی رشد نوآموز به‌دلیل پلان‌بندی مناسب و ایجاد فضای متفاوت و ترکیب‌بندی خلاق، به مجید صالحی، هم‌چنين ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را براي مجموعه آثار منتشر شده در نشریات رشد  کودک، نوآموز و دانش‌آموز، به‌دلیل سادگی طنز و مخاطب‌شناسی به خانم لاله ضیایی داده شدو

در بخش نامزدهای بخش گرافیک نوجوان، لوح تقدير و يك كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را در اين بخش براي روي جلد نشریه‌ی دوچرخه، به خانم لیدا معتمد، هم‌چنين ديپلم افتخار و دو كارت هديه‌ی پنج ميليون ريالي را براي روي جلد نشریه‌ی رشد جوان سال 91، به آقای صابر شیخ‌رضایی داده شد و در تصويرگري نیز از میثم موسوی تقدیر شد.


 

کد N242528

وبگردی