آفتاب

مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از رییس جمهور قدردانی کرد

مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از رییس جمهور قدردانی کرد

تهران-ایرنا- مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به رییس جمهور، از وی به خاطر سفر به این استان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت،مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان به ریاست حمید رضا پشنگ نماینده مردم خاش در مجلس با ارسال نامه ای به رییس جمهور، ازوی به خاطر سفر به این استان تقدیر کرد.

در این نامه خطاب به رییس جمهورآمده است: ˈ حضور پر خیرو برکت حضرتعالی و هیات همراه، موجی خروشان از ندای مردمی را در خطه سیستان و بلوچستان در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شعائر ناب محمدی (ص) به دنبال داشت. همگان بر این مهم اذعان دارند که امید و تدبیر دو بال توسعه و رشد در تمامی ابعاد به ویژه در مناطق کمتر توسعه کشور خواهد بود.

مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از حضرتعالی و هیات همراه به ویژه حضور پر شور و انقلابی مردم شهیدپرور و ولایی استان صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و این مهم را برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی می داند و امید آن دارد که ثمره حضور مقام اجرایی کشور در آستانه ای نه چندان دور بر تار وپود استان نمایان شود.ˈ

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روزهای پایانی فروردین ماه در راستای سفرهای کاروان تدبیر و امید، در اولین سفر خود در سال جدید به استان سیستان و بلوچستان رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.

سیام**9173**1449
کد N242059

وبگردی