آفتاب
نماینده شبستر در تذکری خواستار شد

کمیته‌ای برای تعیین خسارات بارش تگرگ در آذربایجان شرقی تشکیل شود

کمیته‌ای برای تعیین خسارات بارش تگرگ در آذربایجان شرقی تشکیل شود

نماینده مردم شبستر خواستار تعیین کمیته‌ای برای رسیدگی دقیق به خسارات وارد شده به کشاورزان در اثر بارش روز گذشته تگرگ در استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی علی‌لو در تذکری شفاهی به رییس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی در پایان جلسه امروز، گفت: روز گذشته بارش نیم ساعته تگرگ حادثه غیرمترقبه‌ای بود که آسیب جدی به کشاورزان تعدادی از شهرستان‌های آذربایجان شرقی ایجاد کرد.

وی افزود: هر کدام از دانه‌های تگرگ بالغ بر 50 گرم بود که این بارش حدود نیم ساعت به طول انجامید و تمامی زحمات چند ماه گذشته کشاورزان را بر باد داد. روز گذشته روزی دردناک و اسفناک برای کشاورزان استان آذربایجان شرقی بخصوص شهرستان شبستر بود.

نماینده مردم شبستر از وزیر جهاد کشاورزی و رییس‌جمهور درخواست کرد تا هر چه زودتر برای رسیدگی دقیقتر به خسارت کشاورزان شبستر بفرستد تا این خسارات جبران شود.

علی‌لو ادامه داد: این کشاورزان مردمی زحمت‌کش هستند که از عمق 300 متر آب با استخراج آب، کشاورزی می‌کنند.آنها داغ حوادث ناشی از خشک شدن دریاچه را تحمل می‌کردند که روز گذشته متحمل چنین حادثه‌ای شدند. امیدواریم دولت هر چه سریعتر اقدام عاجل را انجام دهد.

انتهای پیام

کد N240798

وبگردی