آفتاب

بازی های جام جهانی از تلویزیون های شهری پخش می شود

بازی های جام جهانی از تلویزیون های شهری پخش می شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: اعضای شورای عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران با پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در اماکن عمومی موافقت کردند و در صورت تایید شورای تامین استان و شورای امنیت این مسابقات در اماکن شهر نمایش داده می شود.


     به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران؛ سید محمدهادی ایازی در این باره گفت: در جلسه مشترکی که شهرداری تهران با سازمان صدا و سیما ، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران داشت این موضوع مطرح شد و پس از موافقت اعضای جلسه مقرر شد تا این موضوع به تایید شورای امنیت و شورای تامین استان برسد.
 


وی ادامه داد: همچنین در دویست و سی و سومین جلسه شورای اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران نیز این موضوع مطرح شد و اعضای شورا به منظور ایجاد فضایی شاد، مفرح و تقویت روحیه ملی در بین شهروندان با پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در اماکن عمومی موافقت کردند.


به گفته معاون شهردار تهران در صورت تایید نهایی این موضوع از سوی مراجع ذیربط این مسابقات در اماکن عمومی شهر تهران از جمله برج میلاد، بوستان ها و باغ موزه قصر به نمایش گذاشته می شود.


۴۷۴۷

کد N240615

وبگردی