آفتاب
در پی اختلاف با وزارت جنگ رژیم صهیونیستی؛

دو مقام وزارت دفاع جبهه داخلی اسرائیل استعفا کردند

دو مقام وزارت دفاع جبهه داخلی اسرائیل استعفا کردند

مدیرکل وزارت دفاع جبهه داخلی رژیم صهیونیستی و همچنین وزیر دفاع جبهه داخلی این رژیم استعفای خود را از پست‌هایشان به دلیل اختلافاتی پیرامون تقسیم وظایف میان این وزارتخانه با وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت الرساله، دان رونن، مدیرکل وزارت دفاع جبهه داخلی رژیم صهیونیستی 10 ماه پس از تصدی این منصب به دلیل اختلافاتی پیرامون تقسیم وظایف میان این وزارتخانه با وزارت جنگ رژیم صهیونیستی استعفا کرد.

در همین راستا سایت دبکا گزارش داد که دان رونن پیامی را به گلعاد اردان، وزیر دفاع جبهه داخلی داده و در آن دلایل استعفا از منصبش را تشریح کرده است.

وی تصریح کرد: این وزارتخانه توانایی انجام فعالیت‌های مستقل را ندارد و یک وزارتخانه بدون اختیارات است. به من اختیاراتی داده نشد که بتوانم مسئولیتی که به من واگذار شده است، انجام دهم و به همین دلیل باید از منصبم استعفا کنم.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: گلعاد اردان از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خواسته است تا منصب وی را به عنوان وزیر ارتباطات و حمایت از جبهه داخلی تنها محدود به ارتباطات کند.

این درخواست اردان در پی اختلافاتی بود که از دیرباز در زمینه اختیارات این وزارتخانه با وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به وجود آمده بود.

در همین حال یک منبع امنیتی عالی رتبه در واکنش به تصمیم رونن گفت: باید نخست‌وزیر اسرائیل تصمیمی را پیرامون بستن وزارت جبهه داخلی اتخاذ کند یا اینکه موافقت و رضایت اردان را جلب کند.

انتهای پیام

کد N240447

وبگردی