آفتاب
باهنر در نطق پیش از دستور:

رویكر نظام حمایت از طبقه تلاشگر كارگر است

رویكر نظام حمایت از طبقه تلاشگر كارگر است

کارگران ما خوشبختانه روز به روز از مهارت بیشتری برخوردار می شوند و توانسته‌اند در عرصه اکتشافات گامهای مفیدی بردارند و معلمان ما نیز در ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی و علم نقش بزرگی داشته و دارند.

نائب رییس‌مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد نظام جمهوری اسلامی همواره رویکردی حمایتی از طبقه شریف وفهیم و تلاشگر کارگر بوده و هست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا باهنر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درنطق پیش از دستور طی سخنان با اشاره به نزدیک شدن به روزکارگر خاطر نشان کرد: ما درآستانه رسیدن به روز کارگر هستیم. در سراسر جهان در چنین ایامی مراسمی برای بزرگداشت روز کارگر برگزار می‌شود و در کشور ما نیز این مراسم برگزار می‌شود با این تفاوت که رویکرد نظام جمهوری اسلامی همواره رویکردی حمایتی از طبقه شریف وفهیم و تلاشگر کارگر بوده و هست.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه با اشاره به شهادت فیلسوف عالی مقام شهید مطهری گفت: به مناسبت شهادت حضرت آیت الله مطهری ما روز معلم را نیز در پیش داریم و از این قشر فرهیخته تجلیل به‌عمل خواهیم آورد.

وی گفت: هم قشر فرهیخته و هم قشر تلاشگر کارگر در جهت رشد وتعالی کشور و در همه عرصه‌ها حضوری جانانه داشته‌اند.

باهنردر ادامه افزود: اکنون نیز این جامعه متدین و شریف کارگران و معلمان چرخهای صنعت تولید و فرهنگ و اقتصاد کشور را به حرکت در آورده اند و مطمئن هستیم که درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی همکاری شایسته‌ای را بعمل خواهند آورد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: کارگران ما خوشبختانه روز به روز از مهارت بیشتری برخوردار می شوند و توانسته‌اند در عرصه اکتشافات گامهای مفیدی بردارند و معلمان ما نیز در ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی و علم نقش بزرگی داشته و دارند.

باهنر همچنین خاطر‌نشان کرد: با اطمینان می‌توان گفت تعریف کارگروه معلم در نظام جمهوری اسلامی ایران از شکل قبلی و قدیمی خود خارج شده وامروز از غنا و محتوای جدید برخوردار گردیده است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان و کارگران گفت: باید به حل مشکلات معلمان وکارگران رسیدگی شود.

باهنر درپایان هفته معلم و کارگر را به جامعه کار و تولید و همچنین به معلمین کشور تبریک گفت و برای آنها آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

کد N240236

وبگردی