آفتاب

مصر بدنبال تعطیل کردن 56 شبکه ماهواره ای

مصر بدنبال تعطیل کردن 56 شبکه ماهواره ای

تهران- ایرنا - مقام های مصری از تصمیم خود برای تعطیل کردن 56 شبکه ماهواره ای بدون مجوز قانونی از جمله چند شبکه هنری، دینی و تبلیغ کننده کالاهای مضر برای سلامت عمومی جامعه خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع مصر، این تصمیم پس از تعطیل شدن شبکه «فلول» (بازماندگان) به ریاست سما المصری هنرپیشه مصری اتخاذ شد.

سرهنگ محیی سلامه رییس بخش هنری مدیریت امنیت الجیزه مصر در این باره گفت: تصمیم تعطیلی شامل برخی شبکه هایی نیز می شود که تبلیغات کالاهای مضر برای سلامت عمومی جامعه را پخش می کنند.

وی افزود: این شبکه ها شهروندان را فریب می دهند... این شبکه ها روی ماهواره نور ست بحرین پخش می شوند و هزینه تبلیغ کالاهای مذکور 20 هزار دلار است. نور ست به این وسیله، میلیون ها پوند درآمد کسب می کنند.

محیی سلامه تصریح کرد: وزارت خارجه مصر بررسی کامل این پرونده را با همکاری منامه بحرین به منظور متوقف کردن پخش این شبکه ها برعهده دارد.

رییس بخش هنری مدیریت امنیت الجیزه اضافه کرد: مسئولان مصری تلاش می کند با سفارش دهندگان این تبلیغات ارتباط برقرار کند تا توجه آنان را به خطرات این شبکه های ماهواره ای جلب و به متوقف کردن عقد قرارداد تبلیغاتی با این شبکه ها ملزم کند.

شبس**9241**1552
کد N239878

وبگردی