آفتاب
رییس کمیسیون شوراها در مجلس:

لایحه تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور در کمیسیون شوراها بررسی شد

لایحه تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور در کمیسیون شوراها بررسی شد

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور در این کمیسیون خبر داد.

امیر خجسته روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درمورد جلسه امروز این کمیسیون گفت: بحث حمل و نقل اعم از زمینی، ریلی، دریایی و هوایی، همواره درصد زیادی از اقتصاد کشور را با خود درگیر ساخته است که تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور، نقش موثری در یکپارچه سازی فعالیت ها می تواند به همراه داشته باشد.

وی، ساماندهی و مدیریت دستگاه های مرتبط در امر حمل و نقل کشور را یکی از اهداف این لایحه دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت واحد حمل و نقل کشور یکی از راهکارهای ساماندهی آن به شمار می رود که امید است بتوان با تصویب این لایحه در این زمینه به نتایج مطلوب رسید.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و نقل، به مدیریت صحیح حمل و نقل کشور و کاهش تصادفات و سوانح حمل و نقل دست یافت.

خجسته ادامه داد: در این جلسه کمیته ای برای بررسی این لایحه تشکیل شد که تا جلسه بعدی نتایج حاصله را به کمیسیون ارایه کند.

سیا(1)**ن.س**1336
کد N239624

وبگردی