آفتاب
حسینی‌بوشهری:

مجمع طلاب حوزه، نصایح مراجع را نقشه راه خود قرار دهد

مجمع طلاب حوزه، نصایح مراجع را نقشه راه خود قرار دهد

مدیر حوزه‎های علمیه کشور بر لزوم توجه تمامی ارکان حوزه به نظرات و نصایح مراجع تقلید تأکید کرد و گفت: مجمع طلاب و نمایندگان باید در زمینه‎های مختلف گسترده‎تر و پویاتر از گذشته کار کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والملسمین سیدهاشم حسینی بوشهری در نشست با اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: مجمع طلاب و نمایندگان باید در زمینه‎های مختلف گسترده‎تر و پویاتر از گذشته کار کند.

وی افزود: برگزاری نشست مشترک میان معاونان حوزه و هیئت رئیسه مجمع به‌منظور بررسی راه‌‏های تعامل و همکاری مضاعف و معرفی افرادی از سوی حوزه به‌منظور پیگیری طرح‎ها و برنامه‎ها مطرح شده میان طرفین، از جمله زمینه‎های همکاری هستند.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور گفت: به‎کارگیری افراد آشنا با نیازها و ضرورت‎های حوزه، مرکز مدیریت، شورای عالی و مجمع در راستای روان‌سازی کارهاست که این مسئله نیز باید در دوره هفتم مجمع به‌صورت جدی‎تر دنبال شود.

وی گفت: اطلاع‌رسانی و ارتباطات عامل حیات و بقای فعالیت‎هاست؛ اگر فعالیت‎ها و برنامه‎های مجمع نمایندگان، اطلاع‌رسانی نشود و ارتباطات خود با مراجع عظام و بزرگان حوزه را به حداقل برسانید، نتیجه خوبی حاصل نمی‎شود.

مدیر حوزه‎های علمیه، ادامه داد: اگر مرکز و یا مجموعه‎ای از مسئله مهم اطلاع‌رسانی و ارتباطات جدا شود، به خودی خود منزوی شده و به فراموشی سپرده خواهد شد.

حسینی بوشهری، خطاب به هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه گفت: ارتباط و دیدار با مراجع معظم تقلید و بزرگان حوزه باید در دستور کار این مجمع باشد؛ توصیه مراجع باید در همه حوزه‎ها مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه و تنی چند از اعضای هیئت رئیسه مجمع با ارائه گزارشی از برنامه‎های دوره هفتم مجمع نمایندگان، به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

کد N239230

وبگردی