آفتاب
حیدری طیب در تذکر شفاهی:

بی توجهی دولت نسبت به استخدام فرزندان شهدا

بی توجهی دولت نسبت به استخدام فرزندان شهدا

مبادلات مرزی کشورمان با عراق 10 برابر مبادلات ایران با تمام کشورهای آمریکای لاتین با آن حجم تبلیغات است اما نسبت به این مبادلات بی توجهی می شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس در تذکری خطاب به دولت گفت: دولت به امور استخدامی فرزندان شهدا و افرادی که برای استخدام در استانداری براساس آزمون پذیرفته شده‌اند بی توجه است با اینکه دو سال از آزمون گذشته است اما استخدامی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدسعید حیدری طیب در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: نظر به اینکه مصوبات سفر استانی رهبری معظم به کرمانشاه و سایر استان ها براساس اصول فنی و کارشناسی تصویب شده است و با توجه به ضروریات و ارتقاء سطح اقتصادی و مالی استان‌ها و چالش‌هایی که در آن استان‌ها وجود دارد و برای خروج از این وضعیت مصوب گردیده‌اند اما می بینیم که دولت در اجرای این مصوبات تعلل دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا کمیته ویژه ای را برای پیگیری مصوبات سفر استانی رهبری به کرمانشاه و سایر استان ها متشکل از یک وزیر، یک نماینده و استاندار تشکیل دهد.

وی در ادامه در تذکری دیگر به دولت گفت: دولت نسبت به امور استخدامی فرزندان شهدا و افرادی که برای استخدام در استانداری براساس آزمون پذیرفته شده اند بی توجه است با اینکه دو سال از آزمون گذشته است اما استخدام صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین نسبت به کم اهمیت جلوه دادن مرزهای کرمانشاه با عراق از سوی دولت تذکر داد و گفت: مبادلات مرزی کشورمان با عراق 10 برابر مبادلات ایران با تمام کشورهای آمریکای لاتین با آن حجم تبلیغات است اما نسبت به این مبادلات بی توجهی می شود از این رو از دولت می خواهم زیرساخت توسعه و عمران مرزهای غربی کشور، کرمانشاه و اقلیم کردستان را فراهم کند.

حیدری طیب افزود: گاهی اوقات شاهدیم عناصر ضد انقلاب، سرویس های جاسوسی و بیگانه و تکفیری در مرزهای کشور با عراق فعال هستند از این رو از وزیر کشور و اطلاعات می خواهم هر چه سریعتر جهت ایجاد زیرساخت های کنترلی مناسب چاره اندیشی کند تا از وجود هر حادثه ای در داخل جلوگیری شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس همچنین در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: در دریافت ارزش افزوده رویکرد دقیق و قانونی وجود ندارد.

کد N238778

وبگردی