آفتاب

سخنان انتقادی عضو جبهه پایداری علیه دولت در مجلس

سخنان انتقادی عضو جبهه پایداری علیه دولت در مجلس

تهران- ایرنا - روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی از عملکرد دولت یازدهم انتقاد کرد و گفت: چرا تحول اساسی در اقتصاد پدید نیامده است؟

به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، حجت الاسلام حسینیان در نطق میان دستور جلسه علنی روز سه شنبه مجلس خطاب به رییس جمهوری اظهارداشت: شما قرار بود در مدت 100 روز تحول اساسی در اقتصاد بوجود آورید ، شما قول دادید در اقتصاد قانونی رفتار کنید، شما در تحلیل تان 20 درصد مشکلات اقتصادی را به تحریم ها و 80 درصد آن را به بی برنامگی ها و بی درایتی ها ربط می دادید.

حسینیان افزود: آقای رییس جمهوری بیش از 9 ماه از مسوولیت حضرتعالی می گذرد چه تحول اساسی رخ داده است؟

وی با بیان این که بعضی از دوستان به ما انتقاد می کنند که چرا در دولت سابق سکوت کرده بودید و سخنی نمی زدید ولی اکنون در هر موردی انتقاد می کنید؟، گفت: این ادعا تهمتی بیش نیست زیرا در هر جایی که دولت قبل خلاف اصول حرکت می کرد سخت انتقاد می کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به دلیل این که برخلاف قانون ارزی از ارزهای بلوکه شده به حساب بانک مرکزی واریز نشده بود، دولت دستور داد به بانک مرکزی مبلغ 4.1 میلیارد دلار را که هنوز وصول نشده بود وصول شده تلقی کند و برای جا به جایی با حساب های قابل مصرف اقدام کند.

حسینیان عضو هیات موسس جبهه پایداری افزود: من از دیوان محاسبات کشور تعجب می کنم در دولت قبل یک میلیارد دلار که دادستان دیوان کشور آن را تکذیب کرد از پشت همین تریبون مجلس اعلام کرد و اکنون این تخلف آشکار مالی که جز تورم را بدنبال ندارد به صورت سری اعلام می کند.

سیام**1058**1336
کد N238727

وبگردی