آفتاب

تظاهرات گسترده سوری‌ها برای بزرگداشت شهدا و حمایت از ارتش

تظاهرات گسترده سوری‌ها برای بزرگداشت شهدا و حمایت از ارتش

جمع زیادی از مردم سوریه با برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف این کشور ضمن بزرگداشت شهدای سوریه حمایت خود را از ارتش در مقابله با تروریسم اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، جمع زیادی از جنبش‌های محلی و احزاب منطقه "المهاجرین" در دمشق به منظور بزرگداشت شهدای سوریه و قدردانی از فداکاری‌های آن‌ها در راه حفظ پرچم سوریه و دفاع از وحدت این کشور تجمع کردند.

همچنین در این تظاهرات تصاویر تمامی شهدای سوریه به شکل پرچم این کشور به تصویر کشیده شد.

در همین حال جمع زیادی از اهالی شهرک «حلبون» و روستاهای اطراف آن در ریف دمشق با برگزاری تظاهرات حمایت خود را از جان‌فشانی‌های ارتش در دفاع از سوریه و مقابله با گروه‌های تروریستی اعلام کردند.

تظاهر کنندگان ضمن حمل پرچم‌های سوریه خواهان ادامه تلاش‌های ارتش تا زمان نابودی کامل گروه‌های تروریستی و بازگشت امنیت و ثبات به کشور شدند.

علاوه بر این تظاهرات مشابهی در استان «القنیطرة» در حمایت از ارتش و نیروهای مسلح صورت گرفت که طی آن تجمع‌کنندگان ضمن اعلام مخالفت خود با مداخله بیگانگان در امور داخلی سوریه تأکید کردند که از ارتش در مقابله با گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند.

از سوی دیگر جمعی از دانشجویان دانشگاه حلب با برگزاری تجمعاتی را در حمایت از ارتش و نیروهای مسلح اعلام کردند.

در همین راستا جمعی از سوری‌های مقیم در لبنان به مناسبت شصت و هشتمین سالگرد بیرون راندن استعمارگران فرانسوی از خاک سوریه در سفارت این کشور در بیروت تجمع و حمایت خود را از ملت و کشور سوریه اعلام کردند.

انتهای پیام

کد N238408

وبگردی