آفتاب
محسنی ثانی در گفتگو با مهر:

ارزیابی امنیتی مرزهای شرقی کشور در سفر هیئت پارلمانی به سیستان و بلوچستان

ارزیابی امنیتی مرزهای شرقی کشور در سفر هیئت پارلمانی به سیستان و بلوچستان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هیئتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای ارزیابی امنیتی مرزهای شرق و جنوب شرق کشور فردا عازم سیستان و بلوچستان می شوند.

محمدرضا محسنی ثانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استات سیستان و بلوچستان گفت: سفر دو روزه به منظور انجام وظایف کمیسیونی برای بازدید از استان های مختلف کشور به خصوص استان های مرزی انجام می شود.

وی افزود: در این سفر به بررسی اوضاع مرزی کشور در مرزهای شرق و جنوب شرق کشور خواهیم پرداخت تا ارزیابی از انسداد مرزی، حفاظت مرزی و نیروهای امنیتی مرزی انجام شود.

این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: در جریان این سفر با مقامات استانی نیز پیرامون مسائل جاری در این استان به ویژه مسائل امنیتی تبادل نظر و گفتگو خوایم کرد.

به گزارش مهر، هیئتی 3 نفره متشکل از محمدرضا محسنی ثانی، مهدی دواتگری و سید باقر حسینی فردا عازم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد. این در حالی است که قرار بود پیش از این عباسعلی منصوری، نوذر شفیعی و جواد کریمی قدوسی نیز در این سفر حضور داشته باشند.

کد N237240

وبگردی