آفتاب

درخواست پارلمان‌ کشورهای عربی از انگلیس برای پناه ندادن به تروریست‌ها

درخواست پارلمان‌ کشورهای عربی از انگلیس برای پناه ندادن به تروریست‌ها

پارلمان‌ کشورهای عربی از انگلیس خواست با قدرت علیه گروه‌های تروریستی که برای برهم زدن امنیت و ثبات کشورهای عربی تلاش می‌کنند، مبارزه کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی بوابه الاهرام، پارلمان‌ کشورهای عربی در بیانیه‌ای از انگلیس خواست به افراد وابسته به اخوان‌المسلمین پناه ندهد که تلاش می‌کنند پس از اخراجشان از یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس به انگلیس پناه ببرند.

در این بیانیه تأکید شده است، در صورتی که انگلیس به اعضای اخوان‌المسلمین پناه دهد اولین کشوری خواهد بود که با آتش این تروریست‌ها خواهد سوخت.

پارلمان‌ کشورهای عربی تاکید کرد که باید انگلیس هر چه سریع‌تر به بررسی‌های خود پیرامون دست داشتن اخوان‌المسلمین بر اقدامات تروریستی در برخی از کشورهای عربی پایان دهد. به ویژه اینکه این اقدام گامی برای محدود کردن عرصه برای تروریسم و تروریست‌ها و از بین بردن آن‌هاست.

این نهاد از این مساله انتقاد کرد که کشورهای غربی هشدارهای پی در پی مصر را مبنی بر مقابله با گروه‌های تروریستی نادیده گرفته‌اند.

پارلمان‌ کشورهای عربی درخواست‌های پی در پی مصر را برای برگزاری کنفرانسی بین‌المللی جهت مقابله با این گروه‌های تروریستی و هماهنگی میان تمامی کشورها جهت تنگ کردن عرصه بر تروریست‌ها و ریشه کن کردن منابع حمایت مالی از آن‌ها را تأیید کرد.

پارلمان کشورهای عربی اعلام کرد: مصر در حال حاضر با تروریسم می‌جنگد و باید تمامی کشورهای جهان از هر طریقی که بشود از قاهره برای ضربه زدن به این گروه تروریستی حمایت کنند.

انتهای پیام

کد N236571

وبگردی