آفتاب

قتل هولناک خواهر و شوهرخواهر از سر حسادت

 قتل هولناک خواهر و شوهرخواهر از سر حسادت

مرد جوان زمانی که با خواهر و شوهرخواهر خود اختلاف پیدا کرد، سناریوی قتل هولناک آنها را اجرا کرد. این مرد که با شلیک گلوله خواهر و دامادشان را به قتل رساند و اجساد آنها را آتش زد، صبح دیروز در برابر پلیس آگاهی خوزستان، اعتراف کرد که به زندگی مقتولان حسادت می‌کرده است.


 

به گزارش آفتاب به نقل از فرهیختگان، ظهر پنجشنبه گذشته ماموران آتش‌نشانی و ماموران پلیس در جریان وقوع آتش‌سوزی یک خودرو و سوختن زن و مردی در این آتش‌سوزی قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و راهی محل حادثه در خیابانی در شهرستان شوشتر شدند. رهگذران و راننده خودروهای عبوری که پلیس را خبر کرده بودند، در تحقیقات به ماموران گفتند: ما در حال عبور بودیم که متوجه آتش‌سوزی یک خودروی پژو شدیم که کنار خیابان پارک شده بود. ما قصد خاموش کردن این خودرو را داشتیم که متوجه شدیم زن و مردی داخل خودرو در حال سوختن هستند. برای همین وقتی این زن و مرد را دیدیم بلافاصله به کمک آنها رفتیم و همزمان موضوع را به سازمان آتش‌نشانی و پلیس اطلاع دادیم.

جنایت با شلیک گلوله

با اظهارات شاهدان ماجرا و بعد از خاموش کردن آتش، اجساد زن و مردی از داخل آن بیرون کشیده شد. بررسی‌های نخست حکایت از این داشت که خودروی پژو دچار آتش‌سوزی شده است و زن و مرد به کام مرگ رفته‌اند. اما وقتی کارشناسان اعلام کردند که خودرو هیچ نقصی نداشته و آتش‌سوزی عمدی بوده است، فرضیه جنایت قوت یافت. بنابراین جسد زن و مرد با دستور قاضی پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکان بعد از انجام معاینات اعلام کردند که آنها در اثر شلیک گلوله کشته شده‌اند.

ردپای یک آشنا

با روشن‌شدن موضوع کارآگاهان جنایی به بررسی پرداختند و تجسس‌های خود را برای حل معمای پرونده آغاز کردند. آنها در جریان تحقیقات متوجه شدند که عامل یا عاملان جنایت، این زن و مرد را در جای دیگری کشته‌اند و بعد از آن با ریختن بنزین خودرو را به آتش کشیده‌اند. کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شوشتر با استعلام شماره پلاک خودرو موفق شدند هویت قربانیان را شناسایی کنند. قربانی این حادثه هولناک مرد 39 ساله‌ای بود که همراه همسر 33 ساله‌اش به قتل رسیده بود. با شناسایی آنها، ماموران به تحقیق از فرزندان مقتولان پرداختند.

آنها به ماموران گفتند: روز حادثه ما در خانه نبودیم و اطلاعی از پدر و مادرمان نداشتیم. وقتی از خانه پدربزرگ‌مان به خانه برگشتیم متوجه شدیم که پدر و مادرمان با ماشین بیرون رفته‌اند. هرچه با تلفن همراه‌شان تماس گرفتیم پاسخگو نبودند تا اینکه فهمیدیم آنها را کشته‌اند. ماموران پلیس در مرحله بعد به بررسی خانه قربانیان پرداختند و متوجه شدند که روز حادثه یکی از بستگان قربانیان میهمان خانه آنها بوده است. بنابراین فرضیه قتل از سوی میهمان قوت یافت، چراکه عامل این جنایت قربانیان خود را غافلگیر کرده و دست به جنایت زده بود. بنابراین کارآگاهان تحقیقات خود را روی آشنایان قربانیان متمرکز کردند تا اینکه مشخص شد میهمان خانه مقتولان یکی از بستگان نزدیک آنها بوده است.

حسادت مرگبار

با سرنخ به دست آمده، ماموران روز شنبه مظنون اصلی را دستگیر کردند. متهم در ابتدا خود را بیگناه می‌خواند و پس از شنیدن خبر مرگ این زن و مرد هم شروع به شیون و زاری کرد. اما با کشف اسلحه در مخفیگاه وی دیگر جای انکاری وجود نداشت. بنابراین متهم چاره‌ای جز اعتراف به جنایت ندید.

وی در ابتدا‌انگیزه خود را اختلاف مالی عنوان کرد اما سرانجام ‌انگیزه اصلی خود از جنایت را برای پلیس فاش کرد. این مرد جوان گفت: این زن و مرد، خواهر و شوهر خواهرم بودند. آنها مرتب مرا تحقیر می‌کردند. اوایل مشکلی با دامادمان نداشتم اما کم‌کم اختلافات ما شروع شد تا جایی که از رفتارهایش به‌شدت بیزار شدم. از تمسخرهایشان خسته شده بودم. از سوی دیگر به زندگی آنها حسادت می‌کردم، آنها در زندگی موفق بودند و بیشتر وقت‌ها مرا تحقیر می‌کردند. همین باعث شد نسبت به دامادمان کینه به دل بگیرم. به همین دلیل نقشه قتل آنها را طراحی و اسلحه‌ای تهیه کردم. صبح روز حادثه در حالی که می‌دانستم فرزندان‌شان خانه نیستند به خانه‌شان رفتم. وقتی به آنجا رسیدم باز هم با یکدیگر درگیر شدیم. در حالی که به‌شدت عصبانی بودم با شلیک گلوله آنها را به قتل رساندم. سپس اجسادشان را داخل خودروی پژوی دامادمان گذاشتم و به حومه شهر رفتم. در آنجا بنزین روی ماشین ریختم و آن را به آتش کشیدم تا اجساد قابل شناسایی نباشند. فکر نمی‌کردم به این زودی دستگیر شوم.

سرهنگ خواجوی، رئیس‌پلیس آگاهی استان خوزستان درخصوص این پرونده به فرهیختگان گفت: با اعترافات این مرد به قتل و آتش زدن خواهر و شوهرخواهر خود، وی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار قاضی پرونده قرار گرفت و تحقیقات درخصوص زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.
کد N235940

وبگردی