آفتاب

عشق به اهل بیت(ع)منشاء وحدت مسلمانان جهان است

عشق به اهل بیت(ع)منشاء وحدت مسلمانان جهان است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: عشق و محبت به اهل بیت (ع) از امور مشترکی است که در طول تاریخ منشاء وحدت مسلمانان جهان قرار گرفته است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: عشق و محبت به اهل بیت (ع) از امور مشترکی است که در طول تاریخ منشاء وحدت مسلمانان جهان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی در جمع مسئولان و روحانیون شیعه و سنی این شهرستان با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تقارن آن با روز ولادت امام خمینی (ره) با بیان این مطلب افزود: جنبه‌های اشتراکی بین شیعه و سنی بسیار زیاد است، اما دشمنان اسلام از مظاهر وحدت مسلمانان در جهت خلاف واقع سوء استفاده کرده و به تفرقه میان امت اسلامی دامن می‌زند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام امور مشترک و مظاهر وحدت مذاهب اسلامی را برجسته می‌کنند و آنها را به منظور تفرقه میان مسلمانان جلوه‌گر می‌نمایند.

وی با بیان اینکه نگاه اهل تسنن به اهل بیت (ع) از روی دوستی و مودت است، اظهار کرد: طبق روایات مشترک شیعه و سنی، عشق به اهل بیت (ع) نشانه‌ای از ایمان تلقی شده است.

وی وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) را خیر و برکت کثیر و مدام عنوان کرد و گفت: ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) هدیه‌ای از سوی خداوند متعال و کارگزاران نظام خلقت به پیامبر اعظم اسلام(ص) و تمام بشریت است.

نماینده ولی فقیه در غرب کشور در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تفکر اسلامی که با قیام امام خمینی (ره) در کشور گسترش یافت، سیطره فکری و مادی دو بلوک شرق وغرب را در هم شکست و قوانین الهی را در دنیا احیاء کرد.

حسینی شاهرودی افزود: با گسترش تفکر الهی و اسلامی در جهان هردو مکتب کمونیسم و لیبرالیسم در جهان منزوی شد و قدرت تفکر اسلامی سردمداران نظام دوقطبی را وحشت زده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو همین تفکر اسلامی، قدرت‌های شرق وغرب را وادار به عقب نشینی نموده است.

وی همچنین با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، با بیان اینکه دشمن از حمله نظامی به کشور ناامید شده و با سلاح اقتصاد به جنگ ملت ایران آمده است، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای حکومت ولایی اسلام بنا نهاده شده و با تحریم اقتصادی نیز تضعیف نمی‌شود و استقلال اقتصادی ملت ایران دشمنی آنها را بی اثر خواهد کرد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: دشمنان قصد دارند با ارائه اسلام بدلی و نشر تفکر تکفیری در میان ملل مسلمان با اسلام ناب محمدی مخالفت و مقابله کنند.

وی گفت: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده باید با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با حفظ استقلال اقتصادی و مقابله با اسلام هراسی دشمنان، اقتصادی مقاوم و شکست ناپذیر و نیز فرهنگ اسلامی را در کشور بیش از گذشته برپا نمود.

انتهای پیام

کد N235824

وبگردی