آفتاب
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

شکایت از ایران خودرو دیزل به دلیل واردات خودروی غیراستاندارد هوو در کمیسیون در حال بررسی است

شکایت از ایران خودرو دیزل به دلیل واردات خودروی غیراستاندارد هوو در کمیسیون در حال بررسی است

تهران – ایرنا – رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: شکایت از ایران خودرو دیزل به دلیل واردات خودروی غیراستاندارد هوو در کمیسیون در حال بررسی است.

محمدعلی پورمختار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد پرونده خودروهای وارداتی هوو گفت: چند سال پیش شاهد ورود خودروهای غیراستاندارد هوو بودیم که متاسفانه خسارات زیادی را وارد کرد.

وی ادامه داد: در این راستا شکایتی در سازمان تعزیرات حکومتی مطرح شد که موجب محکومیت ˈشرکت ایران خودرو دیزلˈ شد که وارد کننده این خودروها بود.

پورمختار افزود: به رغم این شکایت شرکت ایران خودرو دیزل از پرداخت خسارات سر باز زده و از این رو شکایتی در این راستا به دلیل انجام نشدن تعهد شرکت ایران خودرو دیزل به کمیسیون اصل 90 مجلس ارائه شده است.

وی ادامه داد: در این راستا از سازمان تعزیرات حکومتی ، شرکت ایران خودرو و شرکت ایران خودرو دیزل در مورد اجرا نشدن آرای صادره دعوت کردیم تا در این کمیسیون حضور یابند و به سوالات پاسخ دهند.

پورمختار همچنین در مورد شکایت برخی بازنشسته ها از معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری به کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: خاطرم نمی آید چنین موضوعی در کمیسیون بوده باشد.

سیام (3) 9121 ** د . الف **1449
کد N235108

وبگردی