آفتاب

درخواست نماینده درود و ازنا از رئیس‌جمهور برای سفر به لرستان

درخواست نماینده درود و ازنا از رئیس‌جمهور برای سفر به لرستان

نماینده مردم درود و ازنا خواستار سفر هر چه سریعتر رئیس‌جمهور به استان لرستان شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عباس قائدرحمت، در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز(یکشنبه)، با تبریک ولادت حضرت زهرا و روز زن خطاب به رئیس‌جمهور گفت:‌ آقای رئیس‌جمهور از طرف خودم و مردم عزیز استان لرستان تقاضا داریم که سفر به استان لرستان را هر چه سریعتر انجام دهید.

به گفته وی، استان لرستان، مشکل جدی در بحث اشتغال دارد به طوری که دارای رتبه اول از حیث بیکاری را در کشور دارد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس، همچنین خواستار بخشودگی وام‌های زلزله سال‌های 85 و 89 شهرستان درود و سود جرایم دیرکرد این وام‌ها و همچنین عملکرد یکسان بانک‌ها در این رابطه شد.

قائدرحمت با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای شایسته‌سالاری در برخی ادارات استان لرستان همچون سازمان حفاظت محیط زیست، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون کار و رفاه اجتماعی شد.

وی همچنین بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی کمربندی درود و ازنا و آسفالت قسمت‌های آماده شده تاکید کرد و خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت که علت تعطیلی ساخت بیمارستان 168 تختخوابه شهرستان درود و ازنا چیست؟

نماینده مردم درود و ازنا بر تاکید بر لزوم تکمیل سدهای نیمه‌تمام حوزه انتخابی‌اش با آغاز عملیات اجرایی سایر سدها خواستار تسریع در حل مشکل تامین آب شرب شهری و روستایی و فاضلاب این دو شهرستان شد.

قائدرحمت با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل سکوهای ورزشگاه تختی و آغاز ساخت سالن ورزشی چند منظوره در درود و ازنا به موضوع تسریع در تکمیل طرح‌های صنعتی و تجاری نیمه‌تمام حوزه انتخابی‌اش اشاره کرد.

انتهای پیام

کد N234464

وبگردی