آفتاب
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

توپ جدیدی را رونمایی خواهیم کرد/به دنبال کاهش تلفات انسانی در صحنه‌های عملیاتی هستیم

توپ جدیدی را رونمایی خواهیم کرد/به دنبال کاهش تلفات انسانی در صحنه‌های عملیاتی هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه "نهضت قطعه‌سازی موجب این شد که نیروی زمینی سلاح‌های مختلفی را تولید کند"، گفت: در سال‌های بَعد، نیروی زمینی توپ جدیدی را که در سازمان تحقیقات و خودکفایی نزاجا ساخته می‌شود، رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم رونمایی از آخرین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه جهاد خودکفایی در این نیرو یک امر کلیدی است، اظهار کرد: نیروی زمینی خود را ملزم می‌داند که از تحقیقات دفاعی حمایت کند. نزاجا در همین راستا به دنبال هدف‌گذاری منطبق با صحنه عملیات بوده و همین عامل موجب موفقیت‌های اخیر این نیرو شده است.

وی در ادامه، ارتقاء کیفی قابلیت‌های دفاعی در حوزه رزم زمینی، کاهش چگالی نفرات در کیلومتر مربع، قدرت، سرعت و دقت آتش،‌ جدا کردن انسان از سلاح و قابلیت انعطاف و تحرک را از سیاست‌های کلی تحقیقات صنعتی نیروی زمینی عنوان کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان تصریح کرد که این نیرو به دنبال این است که با جدا کردن انسان از سلاح، تلفات صحنه رزم را کاهش دهد.

انتهای پیام

کد N234284

وبگردی