آفتاب

ایجاد 96 هزار فرصت شغلی پاسخگوی نیاز استان البرز

ایجاد 96 هزار فرصت شغلی پاسخگوی نیاز استان البرز

معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: برای استفاده بهینه از منابع انسانی استان باید زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی در البرز فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مجید سریزدی، عصر روزگذشته (30 فروردین)، در اولین جلسه شورای اداری شهرستان کرج که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی همه مردم و مسئولین باید در راستای تحقق اهداف این شعار به ویژه در حوزه اقتصادی تلاش کنند.

وی افزود: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تحقق حماسه سیاسی به بهترین نحو مطلوب میسر شد، اما در حوزه توسعه اقتصادی کاستی‌هایی وجود داشت که امیدواریم امسال با همت مردم ومسئولین دولت تدبیرو امید این کاستی‌ها برطرف شود.

این مقام مسئول بکارگیری اقتصاد مقاومتی را از راهکارهای اساسی توسعه اقتصادی کشوردانست و گفت: استفاده از اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری مناسب از امکانات موجود، صرفه جویی و شناخت ظرفیت‌های داخلی را به دنبال دارد که رعایت این اصول می‌تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور باشد.

وی در ادامه به عملکرد استانداری البرز در زمینه تحقق توسعه اقتصادی اشاره کرد و ‌گفت: برای دستیابی به توسعه اقتصادی در استان فراخوان برد برد را طراحی کردیم که خوشبختانه این طرح به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شده است.

سریزدی اضافه کرد: برای مشارکت در این فراخوان بیش از یک هزار و 200 نفر ثبت نام کرده‌اند که حاصل این ثبت نام گردش مالی بیش از 15 هزار میلیارد تومان است که می‌توان از این سرمایه در جهت آبادانی و توسعه استان استفاده کرد.

معاون امور عمرانی استانداری البرز همچنین از جشنواره برد برد سخن به میان آورد و گفت‌: جشنواره برد برد اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود و امیدواریم خروجی این جشنواره برای توسعه استان مفید باشد.

وی درادامه به ضرورت ایجاد فرصت‌های شغلی در استان اشاره کرد و گفت: با افزایش جمعیت استان روز به روز بر میزان تقاضاهای شغلی افزوده می‌شود، به طوری که امروز برای پاسخگویی به این نیاز مردم ایجاد 96 هزار فرصت شغلی در استان ضروری به نظر می‌رسد.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود گفت: اگر این فرصت‌های شغلی ایجاد نشود، نمی‌توان به طور شایسته از منابع انسانی موجود در جهت ارتقای استان استفاده کرد، لذا برنامه ریزی‌ها باید به گونه‌ای پیش برود که زمینه اشتغال منابع انسانی هرچه زودتر فراهم شود.

.

انتهای پیام

کد N233870

وبگردی