آفتاب
رییس کل دادگستری کرمان:

عمده‌ تخلفات در حوزه پزشکی ناشی از ضعف نظارت‌هاست

عمده‌ تخلفات در حوزه پزشکی ناشی از ضعف نظارت‌هاست

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: ضعف واحدهای حقوقی موجب ارتباط نارسا و ناکافی با دستگاه قضایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان، اظهار کرد: اگر تخلفی هم در حوزه پزشکی صورت گیرد، بخش عمده‌ای از آن ناشی از ضعف نظارت‌هاست.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: برای کاهش تخلفات و کوتاهی‌ها در جامعه نیاز است که در بین افراد تحولاتی ایجاد کنیم و اگر حیا در بین افراد جامعه افزایش یابد، کمتر شاهد تخلف یا کوتاهی در کار می‌شویم.

توکلی عنوان کرد: در حوزه پیشگیری به غیر از فعالیت‌های فرهنگی به نوعی سختگیری‌ها و برخوردهای قانونی نیاز است و فقط و فقط با تعریف و تمجید نمی‌توان فرهنگی را در جامعه نهادینه کرد.

وی ادامه داد: با فرد یا افرادی که حاضر به تن دادن به مقررات نباشند باید برخورد قانونی و قاطع انجام شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان تمرکز مطب پزشکان در مرکز شهر را یک مصیبت و آسیب دانست و اظهار کرد: بخشی از مشکلات اجتماعی از جمله ترافیک، ناشی از این موضوع است، حال آنکه اگر پزشکی عملکرد خوبی داشته باشد، در هر کجا که باشد افراد به وی مراجعه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مطب پزشکان در نقاط مختلف باشد، هم موجب عمران و آبادانی و اعتبار بخشی به محل شده و نیز به حل مشکلات ترافیکی کمک می‌کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های پزشکان در حوزه سلامت افراد جامعه، تاکید کرد: حوزه پزشکی از حوزه‌های بسیار تاثیرگذار در جامعه هستند که امیدواریم با همکاری آنها به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

انتهای پیام

کد N233076

وبگردی